Karina Kowalik
Karina Kowalik 2016-06-15 19:30:26

Jaką bazę danych wybrać

Prowadzicie kampanie oparte na bazach danych? Jak wybierać takie bazy? Którą bazę wybrać?A może lepsza opcją jest jej samodzielne stworzenie? Czekam na Wasze podpowiedzi. Z góry dzięki.

 1 / 1 
Adrian Zasada
1. Adrian Zasada 16.06.2016 / 18:34
Prowadzę. Mailingi często wysyłam. A podstawą jest zawsze dobra baza danych. Nie tworzę baz samodzielnie. Są firmy wyspecjalizowane w dostarczaniu takich baz. Popatrz na przykład na ofertę Marketing Relacji http://marketingrelacji.com/ . Oni mają dobre bazy.
Karina Kowalik
2. Karina Kowalik 17.06.2016 / 09:44
A korzystałeś z baz od Marketing Relacji? Poszperałam trochę w sieci i wiele osób poleca je. Czym się wyróżniają, że są takie dobre i że to akurat z ich oferty warto skorzystać?
Adrian Zasada
3. Adrian Zasada 20.06.2016 / 09:51
Tak. Miałem okazję współpracować z Marketing Relacji. Zarówno w temacie baz danych, jak i opracowywania strategii działań. Firma ma doświadczenie i wiedzę także warto sprawdzić.
Magdalena Ryłka
4. Magdalena Ryłka 22.06.2016 / 08:55
Ja też znam Marketing Relacji. Firma godna polecenia, bo to specjaliści z ogromnym doświadczeniem. Co wyróżnia ich bazy? Przede wszystkim rozmiar, zakres danych (często są to dane unikalne), aktualność rekordów i selektywność. Z pewnością kampanie oparte na takich bazach będą skuteczne.
Karina Kowalik
5. Karina Kowalik 23.06.2016 / 09:42
Ciekawe informacje :) Zastanawiam się jednak czy taka kampania np. mailing czy sms może być potraktowana jako spam? Może lepiej wybrać inną formę promocji.
Magdalena Ryłka
6. Magdalena Ryłka 24.06.2016 / 09:06
Tutaj http://www.linkedin.com/company/marketing-relacji-sp.-z-o.o jeszcze trochę informacji w temacie Marketing Relacji, a co do samych kampanii - ja uważam, że mailing jest skuteczny. Poszukaj w sieci raportów dot. skuteczności poszczególnych form promocji. Mailingi zawsze są wysoko.
Karina Kowalik
7. Karina Kowalik 27.06.2016 / 09:24
Szukałam :) W jednym z raportów znalazłam informację, że mailing jest jedną z trzech najskuteczniejszych form promocji. Nie ma się chyba nad czym zastanawiać.
Magdalena Ryłka
8. Magdalena Ryłka 28.06.2016 / 08:57
Widocznie na dobry raport trafiłaś :D A poważnie - to mailingi są skuteczne. Tylko o bazę trzeba się zatroszczyć. Trzeba nabrać trochę wprawy w tworzeniu mailingów, ale to kwestia czasu. Jak masz trochę więcej funduszy to możesz też zlecić toi zewnętrznej firmie. Ale opłaca się.
Adrian Zasada
9. Adrian Zasada 29.06.2016 / 09:13
Popieram. Skuteczność mailingów jest bardzo wysoka. Ich wizerunek trochę ucierpiał z powodu wielu kampanii spamowych, ale i tak warto iść w ich kierunku. Taka inwestycja może szybko się zwrócić.
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Zaloguj się
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo
 
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2017 interaktywnie.com. All rights reserved.