2016-09-09 16:40:15

Kobiety płacą "różowy podatek"? W internecie niekoniecznie

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
xxx
1. xxx 03.08.2022 / 14:47
Trzeba tu dotknąć czegoś innego tj. różnicy w zachowaniu różnych grup klientów.

Producenci dostosowują ceny do zachowań klientów - np. nagminne jest sprzedawanie taniej młodym a starszym drożej (zniżkowe bilety do kina najlepszym przykładem), bo osoba młodsza z większym prawdopodobieństwem zrezygnuje z zakupu ze względu na za wysoką według niej cenę niż starsza.

Tak samo są większe szanse, że mężczyzna zrezygnuje za zakupu ze względu na za wysoką według niego cenę niż że tak zachowa się kobieta.
A producenci znając te zachowania dostosowują do nich ceny.
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2022 interaktywnie.com. All rights reserved.