2015-12-01 16:39:32

Top 10 najpopularniejszych platform e-commerce w Polsce

Zobacz komentowany artykuł

« Poprzednia  2 / 2 
Piotr
11. Piotr 18.02.2021 / 15:00
Do błędów przyznałem się w swoim komentarzu (można to wyczytać między wierszami), uczciwa firma nie wykorzystałaby jednak tego faktu do tego żeby po prostu ograbić użytkownika. Reasumując wpis powyżej "Jeśli ktoś nie radzi sobie z podstawową konfiguracją e-biznesu" to można go bezczelnie okraść. Brawo! Jakbym słyszał doradców na infolinii Shopera z którymi na ten temat rozmawiałem :)

A swoją drogą radzę sobie. Błąd polegał li tylko na przelewie wykonanym z dwóch różnych kont, co w żaden sposób nie uniemożliwiało weryfikacji moich danych (ba, firma dostała nawet bardziej wyczerpujące dane na mój temat). I to stało się powodem do tego, aby zgarnąć moją kasę i pokazać cztery litery.

Napisałem już kilka takich MERYTORYCZNYCH komentarzy (zawierających opis problemu i ocenę poczynań firmy, jeden z nich jest DUŻO obszerniejszy i opisuje tę historię bardziej szczegółowo) i Shoper został o tym powiadomiony. Nie poczuli się jednak do tego, aby w jakikolwiek sposób ustosunkować się do tego, nie mówiąc już o naprawieniu problemu, zwrocie pieniędzy czy choćby o przeprosinach. Za to pojawia się taka odpowiedź... dokładnie w stylu Shopera.

Widzicie więc czego można się po tej firmie spodziewać. Oni mają Klienta głęboko gdzieś.
« Poprzednia  2 / 2 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2021 interaktywnie.com. All rights reserved.