Tomasz Wójtowicz <sorry@nospam.com>
Tomasz Wójtowicz 2013-11-16 10:35:14

224609394

Wasz też nękają spod tego numeru? Zgłaszał już ktoś to na Policję?

 1 / 3  Następna »
1. " 666" 16.11.2013 / 11:29
A o co Wasz nękają ?

-----
> Wasz też nękają spod tego numeru?
2. Tomasz Wójtowicz 16.11.2013 / 11:51
W dniu 2013-11-16 11:29, 666 pisze:
> A o co Wasz nękają ?

Połączenia są głuche i rozłączają się po paru sekundach. Dlatego to już
nie jest nawet składanie oferty handlowej, tylko jakieś nie wiem co.
3. " 666" 16.11.2013 / 12:50
Takich (z innych numerów, właściwie bez wyjątku z komórkowych) to miewałem kilka tygodniowo, a bywało gorzej.
Zawiadomiłem operatora o uporczywym nękaniu.
Jakby się zmniejszyło, ale w razie potrzeby zawiadomię "organy".
Generalnie to mam wrażenie, że ludzie zapominają o kierunkowych lub robią inne proste błędy.
Kiedyś policja miała problem, bo na ich centralę 601wyxz lub 603uwyx (w strefie 22) dzwonili ludzie jak na komórki.
Ten problem zniknął z wprowadzeniem obowiązkowego kierunkowego, ale może jakieś inne się pojawiły.
Zastanów się, czy początek Twojego numeru może być mylący?
Rozumiem, że w swoim aparacie nie możesz ustawić"czarnej listy" (lub choćby cichego dzwonka), ani u operatora też?
BTW który z polskich operatorów oferuje "czarną listę"?
Kiedyś to był taki myk, że aby zarejestrować połączenie PRZYCHODZĄCE (rejestracja na centrali na zlecenie prokuratury), to trzeba
było OIDP dwukrotnie uderzyć w widełki (fachowcy z grupy bliżej podpowiedzą).
Po wprowadzeniu identyfikacji oczywiście mogło się to zmienić (choć z uwagi na kwestię dowodową nie wiem, może jeszcze istnieje).


-----
> Połączenia są głuche i rozłączają się po paru sekundach.
4. Maciej Bebenek 16.11.2013 / 13:42
Tomasz Wójtowicz wrote:
> W dniu 2013-11-16 11:29, 666 pisze:
>> A o co Wasz nękają ?
>
> Połączenia są głuche i rozłączają się po paru sekundach. Dlatego to już
> nie jest nawet składanie oferty handlowej, tylko jakieś nie wiem co.

Może jakiś dialer, np. alarmowy czy potwierdzenie stanu, ma źle wpisany
numer. Próbowałeś oddzwonić?
5. "ACMM-033" 16.11.2013 / 14:20

Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
news:52876843$0$2149$65785112@news.neostrada.pl...
> Może jakiś dialer, np. alarmowy czy potwierdzenie stanu, ma źle wpisany
> numer. Próbowałeś oddzwonić?

Telemarketery na 99% - oddzwonienie skutkuje z TT kogutem z aparatu, a ze
Sferii "Operator Sferia, połączenie nie może być zrealizowane..."

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
Spamerstwu i "pytaczom" wstęp do skrzynki email surowo zabroniony!
To, Ĺźe adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, Ĺźe wolno
wam tu załatwiać się, do tego jest klop, tylko go z szafą nie pomylcie!
6. Tomasz Wójtowicz 16.11.2013 / 15:13
W dniu 2013-11-16 13:42, Maciej Bebenek pisze:
> Tomasz Wójtowicz wrote:
>> W dniu 2013-11-16 11:29, 666 pisze:
>>> A o co Wasz nękają ?
>>
>> Połączenia są głuche i rozłączają się po paru sekundach. Dlatego to już
>> nie jest nawet składanie oferty handlowej, tylko jakieś nie wiem co.
>
> Może jakiś dialer, np. alarmowy czy potwierdzenie stanu, ma źle wpisany
> numer. Próbowałeś oddzwonić?

Nie można połączyć się z tym numerem. To jest tylko numer wyjściowy
jakiegoś telemarketera. Dzwonili do mnie ostatni raz dzisiaj ok. 13 i
tym razem trzymali połączenie przez minutę, ale dalej nic nie
usłyszałem. Pewnie blond-cipie wypadł jack od mikrofonu z gniazda i nie
wie, że jej nie słychać.
7. " 666" 16.11.2013 / 15:52
Komunikaty Sferii są dziwne i niemiarodajne.

BTW kiedyś rzucałem q... na wydzwaniający do mnie nic mi nie mówiący numer, który jeszcze na dodatek na początku rozmowy kazał mi
się przedstawić, po czym doszedłem, że to po prostu mój bank przeniósł swój call-center na jakieś zadupie z wysoką stopą bezrobocia
i prezentował się zwykłym lokalnym prefiksem.

-----
> ze Sferii "Operator Sferia, połączenie nie może być zrealizowane."
8. Jarosław _Sokołowski 16.11.2013 / 16:05
Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

> Nie można połączyć się z tym numerem. To jest tylko numer wyjściowy
> jakiegoś telemarketera. Dzwonili do mnie ostatni raz dzisiaj ok. 13
> i tym razem trzymali połączenie przez minutę, ale dalej nic nie
> usłyszałem. Pewnie blond-cipie wypadł jack od mikrofonu z gniazda
> i nie wie, że jej nie słychać.

Jak się dzwoni do kogoś na telefon stacjonarny, to zwykle trzeba chwilę
poczekać nim dojdzie do aparatu i odbierze. A często nie odbiera wcale.
Więc oprogramowanie używane przez telemarketera może inicjować w tym
samym czasie więcej połączeń, niż jest czynnych stanowisk. W ten sposób
oszczędza cipogodziny, które nie są marnowane na wysłuchiwanie sygnału
dzwonienia. W tym przypadku mogła wystąpić nadpodaż, czyli więcej osób
odebrało połączenie, niż wynika to ze statystyk. I zabrakło wolnego
stanowiska. Taka jest moja teoria, nie wiem, czy słuszna.

--
Jarek
9. Tomasz_Wójtowicz 16.11.2013 / 16:07
W dniu 2013-11-16 16:05, Jarosław Sokołowski pisze:
> Pan Tomasz Wójtowicz napisał:
>
>> Nie można połączyć się z tym numerem. To jest tylko numer wyjściowy
>> jakiegoś telemarketera. Dzwonili do mnie ostatni raz dzisiaj ok. 13
>> i tym razem trzymali połączenie przez minutę, ale dalej nic nie
>> usłyszałem. Pewnie blond-cipie wypadł jack od mikrofonu z gniazda
>> i nie wie, że jej nie słychać.
>
> Jak się dzwoni do kogoś na telefon stacjonarny, to zwykle trzeba chwilę
> poczekać nim dojdzie do aparatu i odbierze. A często nie odbiera wcale.
> Więc oprogramowanie używane przez telemarketera może inicjować w tym
> samym czasie więcej połączeń, niż jest czynnych stanowisk. W ten sposób
> oszczędza cipogodziny, które nie są marnowane na wysłuchiwanie sygnału
> dzwonienia. W tym przypadku mogła wystąpić nadpodaż, czyli więcej osób
> odebrało połączenie, niż wynika to ze statystyk. I zabrakło wolnego
> stanowiska. Taka jest moja teoria, nie wiem, czy słuszna.
>

Jakoś tak, bo czasami słychać muzyczkę z prośbą o pozostanie na linii,
ale w tym konkretnym przypadku nic nie słychać i to oni się rozłączają,
raz po 4 sekundach, dzisiaj po minucie.
10. " 666" 16.11.2013 / 16:18
Ciekawi mnie, czy istnieje taka funkcjonalność jakichś aparatów telefonicznych jedno- lub więcej liniowych (a może central):
Ktoś do nas dzwoni, widzimy jego CID i dopiero wtedy postanawiamy, żeby to przychodzące połączenie (bez odbierania połączenia)
przekierować na inny numer zewnętrzny i to tak, żeby na numerze, na który przekierowujemy pojawiło się oryginalne CID dzwoniącego do
nas ?
Nie jest to takie proste, bo zdaje się CID jest wysyłany tylko raz, pomiędzy pierwszym a drugim sygnałem dzwonienia ?
Co samo w sobie bywa problemem, bo istnieją faksy odbierające w automacie niezwłocznie, już po pierwszym dzwonku, zanim jeszcze
przyleci CID, co utrudnia rejestrację połączeń przychodzących/


A w przypadku jak Twój po prostu przekierowywałem na faks (wewnętrzny) (a co, niech sobie posłucha bździii dziii) ;)) po czym niemal
natychmiastowo pojawiał się po stronie dzwoniącego sygnał zajętości linii (słyszalny z głośnika faksu).


-----
> Jakoś tak, bo czasami słychać muzyczkę z prośbą o pozostanie na linii, ale w tym konkretnym przypadku nic nie słychać i to oni się
> rozłączają, raz po 4 sekundach, dzisiaj po minucie.
 1 / 3  Następna »
Arrow
newsletter
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
popularne
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.