2017-08-21 09:29:23

Marta Smaga doradza: Tak teraz prowadzi się kampanie lead generation

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
Tomasz Dziobiak
1. Tomasz Dziobiak 22.08.2017 / 15:03
Bardzo fajny artykuł - ale brakuje jeszcze kwestii analityki danych, które poruszamy u nas na blogu, bez tego nie można mówić o sukcesie w kampaniach typu lead generation - bit.ly/2ikWC5c
Krzysiek Marzec
2. Krzysiek Marzec 24.08.2017 / 23:13
Czyli content marketing, który od zawsze był elementem SEO. Nic się nie zmieniło od 10 lat, skuteczne SEM to doskonała kopalnia leadów. Wystarczy odwaga do zmiany starych landingów na użyteczne strony i wiedza, że większość biznesu to mobile a liczba leadów znacznie wzrośnie dla tych samych budżetów reklamowych.



-> Znajdź mnie na LinkedIn a chętnie opowiem więcej.
Ewelina
3. Ewelina 25.08.2017 / 16:33
@Krzysztof Marzec, czyli zmieniło się wszystko. To, co piszesz to przecież rewolucja w podejściu. W branży finansowej np. królowały do niedawna podejrzane bazy mailingowe i sieci z mafijnymi partnerami. A teraz... Już to tak nie działa.
Robert Marczak
4. Robert Marczak 29.07.2019 / 16:54
Content marketing jest bardzo dobrą metodą na pozyskiwanie leadów, jednak warto zaznaczyć, że jeżeli przygotujesz artykuł na konkretny temat - dokłądną frazę, to nie masz gwarancji, że będzie on rankował. Więcej o tym pisałem w moim wpisie poświęconym lead generation: https://marczak.me/lead-generation.
Kamila
5. Kamila 04.11.2019 / 13:22
Biga data ma też drugą stronę, czyli automatyzację tworzenia treści i zarządzania nią. Google i jego coraz to nowsze sposoby na automatyczne tworzenie reklam, automatyczne zarządzanie nimi itd. Wygląda na to, że można wiedzieć coraz mniej, żeby móc używać tych narzędzi. Prawda jednak jest taka, że za brak wiedzy trzeba słono zapłacić, czyli przepłacić...
Katarzyna
6. Katarzyna 15.11.2019 / 12:02
Ponieważ sama korzystam z blokowania reklam nie zakładam, że inni oglądają bannery i nie wierzę w nie. Co do content is king... pewnie prawda, niestety to bardzo trudna ścieżka. Wygląda na to, że drogi na skróty nie działają i trzeba poważnie pomyśleć o internautach. Dla internatów to dobrze :)
Szymon
7. Szymon 18.11.2019 / 12:11
Ciekawy akapit o sieciach partnerskich. Uważam dodatkowo, że algorytmy Google stały się istotnym graczem na rynku ;-) Mnie też często zastanawia jakość baz kontaktów w rożnych firmach, generowanych latami, w dużej części nieaktualnych itd. Swoją drogą ciekawe, ile tak naprawdę w tej materii zmieniło się po RODO
Bożena N.
8. Bożena N. 21.11.2019 / 14:39
Bardzo rzadko zostawiam swoje dane w sieci, a jak już muszę, to najczęściej korzystam np. z kilkuminutowych skrzynek pocztowych, więc takie leady raczej są po nic. Musiałby mnie skusić faktycznie jakiś wartościowy kontent - tu się zdecydowanie zgadzam z autorką. Co więcej, podałabym pewnie adres pocztowy, którego faktycznie używam, żeby w przyszłości też trafić na coś ciekawego. Zatem tak, skoro lead generation, to przy pomocy wartościowych treści. Ludzie nauczyli się już, jak wykrywać ściemę i jak ją obchodzić szerokim łukiem, żeby nie dać się złowić
Michał L>
9. Michał L> 29.11.2019 / 09:49
Niestety nie widzę za bardzo w internecie dobrych praktyk, jeśli chodzi o lead generation. Mało komu chce się zrobić coś więcej, niż rabat za zostawienie danych czy coś w tym stylu :/ Oby to się zmieniło, bo zdecydowanie zgadzam się z tezą autorki o tym, że jakościowe treści przyciągną internautów
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.