2020-01-31 11:44:34

Raport: E-commerce, czyli jak skutecznie sprzedawać w internecie. Porady ekspertów

Zobacz komentowany artykuł

« Poprzednia  2 / 2 
Barry
11. Barry 23.03.2020 / 09:58
ciekawe, jak na e-commerce wpłynie koronawirus. Myślę, że kolejna edycja waszego raportu będzie jeszcze ciekawsza, niż poprzednie. Pewnie ujawnią się w tym roku trendy, które ciężko było przewidzieć i pozostanie pytanie, które będą trwałe, a które jednak wygasną z wygaśnięciem pandemii. Tak czy inaczej tradycyjnie dzięki za kawał solidnej roboty
Jan99
12. Jan99 24.03.2020 / 09:51
Zainteresował mnie fragment o tym, kto robi zakupy w sieci. Podajecie, że szczególnie mocno rosną grupy skrajne, tj. najmłodsza i najstarsza. Ciekawe, jak to ma się do dochodów tych grup i czy one kupują więcej, czy raczej chodzi o to, że się przenoszą z dotychczasowymi zakupami do sieci. Na czuja obstawiam raczej wariant numer dwa, ale jedynka chyba też mogła się przyczynić. Ciekawe, jak będzie dalej. I po raz kolejny brawo za kawał solidnej pracy
Kate
13. Kate 27.03.2020 / 14:31
Moim zdaniem darmowe odsyłanie produktu dużo zmieniło na polskim rynku. Sama po raz pierwszy w życiu dzięki takiej opcji zdecydowałam się na zakup 5 par butów, z góry wiedząc, że 4 odeślę. Ciekawe, jak to się firmom bilansuje? Tak czy inaczej z pewnością się opłaca, patrząc na rozkwit e-commerce
Hans
14. Hans 30.03.2020 / 10:50
Trzeba pamiętać, że e-commerce to jednak też sezonowość i wyniki, które sa robione w czwartym kwartale mocno zakrzywiają średnią. Wystarczy śledzić w tym czasie stawki za reklamy. Jak ktoś potrzebuje wypstrykać budżet to grudzień jest idealny. Drogo, duża konkurencja i ciężko się przebić. Czasami naprawdę warto poczekać do stycznia, jak wszystko wraca do normalnych poziomów
mandzix
15. mandzix 07.04.2020 / 16:31
To, że e-commerce przejmie większość rynku handlu było od dawna wiadomo. Zastanawiam się tylko, jak będzie wyglądać sytuacja, kiedy AI na poważnie zacznie mieszać. :)
« Poprzednia  2 / 2 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2020 interaktywnie.com. All rights reserved.