2015-03-30 06:00:17

Raport Interaktywnie.com: Sieci afiliacyjne 2015

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
afiliant
1. afiliant 30.03.2015 / 13:19
co to za raport, w którym głos zabierają tylko Ci, który zapłacili za reklamę?
eryk
2. eryk 30.03.2015 / 14:04
Te, Eryk. A co?Chciałeś się zareklamować za darmo i Ci nie pozwolili, że się pultasz?
:):):)

Kawał dobrej roboty - redkacjo. I specjalnie się przyjrzałem - są też wypowiedzi ludzi, którcy reklam nie ma w raporcie. :))
Łukasz Szymula
3. Łukasz Szymula 31.03.2015 / 10:37
Wypowiadają się przedstawiciele głownie małych sieci afiliacyjnych. Szkoda, ze reedakcja się nie postarała i nie zaprosiła do rozmów przedstawicieli duzych graczy jak chociażby Tradedoubler, Zanox. Szkoda, ze zabrakło perspektywy domów mediowych jak chociażby GroupM, szkoda, ze zabrakło perspektywy klientów którzy dużo korzystaja z sieci afiliacyjnych, no i szkoda, że zabrakło wypowiedzii dużych wydawców ale również wydawców z long tail...
Eryk
4. Eryk 31.03.2015 / 21:47
To chyba nie do końca tak, że tylko mali... Tradedoubler ma kilka stron....
Mexx
5. Mexx 02.04.2015 / 10:56
Nie, no nie mogę się powstrzymać.

Sam tworzyłem jedną z dużych polskich sieć afiliacyjnych, a teraz samodzielnie jestem afiliantem wielu programów (zagranicznych).

Ten raport jest niekompletny bo nie ma zupełnie zdania samych afiliantów, klientów też zresztą nie.

Największe rozbawienie wywołują opnie (i oceny!) sieci o słabym zaangażowaniu wydawców we współpracę, generalna ocena: są głupi i nie chce im się uczyć ani dla nas biegać.

Popatrzcie z bliska na siebie, jesteście sforą małych firemek, których działalność polega na najprostszym handlu nie swoją powierzchnią i umiejętnościami. Tak naprawdę nie wnosicie za wiele do współpracy i jedyną grupą wydawców, których macie pod dostatkiem to naprawdę mali wydawcy, którzy wchodzą w sieć niesieni marzeniami o wielkich zarobkach, ale później nie mogą dobić do 50 zł, które jest często progiem wypłaty a wy to przetrzymujecie.

Sieci afiliacyjne w Polsce to cyrk, który jest śmieszny ale nie można się bez niego obejść. Bo każdy duży wydawca zwiąże się bezpośrednio z klientem.
mariusz nowak
6. mariusz nowak 04.04.2015 / 22:42
przyznaje rację Mexxowi, raport jest niekompetentny i śmieszny, zupełnie nie odzwierciedla rzeczywistości. zrobiony tylko dla kasy


sieci afiliacyjne w Polsce są słabe, nie idą z czasem, nie rozwijają się w żadnym kierunku


pomału to się zmienia, ponieważ zauważają spadek ilości wydawców i transakcji. Warto przyjrzeć się takim sieciom których nawet nie uwzględniono w raporcie w szczególności http://adkontekst.pl goaffiliate, http://convertiser.com czy http://velgid.com
Piotr Zając - PraktycznyMarketing.pl
7. Piotr Zając - PraktycznyMarketing.pl 08.04.2015 / 11:42
Ja również chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat raportu... to czy dla kasy, czy nie to mnie nie drażni jak to, że trochę to jednostronnie podeszli do tematu... nie ma perspektywy Wydawców, nie ma perspektywy Reklamodawców. Jak raport, to każda ze stron powinna się wypowiedzieć.

Tutaj mój pełen komentarz do raportu - zapraszam...

http://praktycznymarketing.pl/sieci-afiliacyjne-w-polsce-raport-interaktywnie-com/
Majka
8. Majka 07.07.2015 / 08:55
Ja jestem księgowa i korzystam z programu partnerskiego Tax Care. Dzięki temu, że dołączyłam do niego mam dostęp do wielu szkoleń i rozwijam swój biznes z jedną z największych firm na rynku.
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.