2011-02-25 15:17:19

Raport Interaktywnie.com: Zadyszka w PR już się skończyła

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
Ewa Kaczorowska
1. Ewa Kaczorowska 28.02.2011 / 11:25
Branża PR ma się coraz lepiej, szkoda tylko, że płace w tej branży mają się coraz gorzej, przynajmniej na Dolnym Śląsku.
Krystian W.
2. Krystian W. 28.02.2011 / 11:40
To ciekawe - zawsze myślałem, że PR nie powinien korzystać z takich narzędzi, jak promocja ;)
Bernard+
3. Bernard+ 28.02.2011 / 16:00
PR, marketing polityczny oraz reklama to sztuki zawodowego i naukowego okłamywania: potencjalnych klientów , konsumentów i wyborców i jako takie jeżeli sie rozwijają czyli gdy politycy i firmy coraz wiecej wydają na te usługi w swoim kraju to tym więcej ludzi jest oszukanych a jakośc towarów lub usług w tym jakośc usług publicznych kontrolowanych i fiansowanych przez polityków wcale się nie poprawia. Nie ma więc się z czego cieszyć polski wyborca i polski konsument, że politycy wydają więcej naszych podatków na okłąmywanie nas i sprawianie wrażenia,że polityk jest mądrzejszy niż w rzeczywistości, uczciwszy niż w rzeczywistości oraz ładniejszy na plakacie i spocie reklamowym niż w rzeczywistości. podobnie niema sie zczegocieszyć ,że marnej jakości towary są przedstawiane jako lepsze niż są nimi w rzeczywistości. Kraj który dużo wydaje pieniedzy na oszukiwanie swoich obywateli nie jest krajem w któym wzrasta ogólny poziom zamożności i jakość życia mieszkańców. Poziom życia i zamożności wzrasta tylko tym którzy zatrudniają lepszych zawodowych oszustów któzy sprzedajac chłam otrzymują zań zapłate jak za dobry towar. Dla równowagi reszta społeczenstwa musi o tyle samo zbiednieć o ile wzbogaca się zawodowi oszuści i wynajmujący ich politycy oraz przedsiębiorcy. najwięcej takich oszustw jest w sferze ubezpieczen i finansów tu najwięcej sprzedaje się chytrych obietnic bogactwa za 30 lat gdy tylko oddasz nam naiwny Polaku swoje pieniądze do pomnażania za skromne prowizje. Tak jak z rekalmami OFE z 1990 roku a po 11 latach okazuje się że w żadnym OFE przyrost wartości jednostek uczestnictwa nie jest większy niż suma pobranych od nas ubezpieczonych przez firmy zarządzające OFE prowizji i opłat.
Zdzich
4. Zdzich 28.02.2011 / 19:56
Bernard+
Podpisuję się pod twoim komentarzem obydwoma rękoma.
Rojpli
5. Rojpli 28.02.2011 / 21:41
Oj, cos mi sie zdaje ze PR w Polsce powinien poprawic swoj PR:-)
Sponsi
6. Sponsi 01.03.2011 / 12:52
Bernard masz całkowitą rację. To wszystko to jest bańka mydlana, spekulacyjny syf. PR to taki parszywy odłam marketingu. Jak czytam tutaj jak to branża reklamowa, marketing, PR itd. mają się super w tym kraju i że wzrosty, nagrody itd. to dziwię się gdzie to wszystko się podziewa, bo na ulicach panuje tandeta, z firmami nie idzie się dogadać, bo są prymitywami, a tylko chyba zachodnie koncerny nam nabijają te statystyki. Ciągle zastanawiam się też jakim cudem te wszystkie agencje interaktywne taką kasę robią - przecież nawet Tesco, Biedronek, tvn i Henkel to nie wszystko, tych firm jest kilkaset... a polskie firemki klepią biedę z bannerami na dykcie i literami wycinanymi ręcznie, żółtymi na różowym tle... a to dlatego, że wszyscy harują na podatki (czyt. rząd). Echhh W%&@)*$ kraj.
mala mi
7. mala mi 01.03.2011 / 21:15
Jak to pensje w PR? To ty nie pracujesz za darmowe próbki, za wartościowy materiał? Przecież wtedy rośnie twój wewnętrzny content. Może powinieneś popracować za darmowy konkurs, przecież PR nigdy nie płaci.

Co do zadyszki to ja dostaje zadyszki gdy prowiec wklepuje mi 7 postów dziennie na forum. Gdy dostaje 60 maili dziennie z czego może 5 ma jakieś PRowe tło a reszta to tłuczka marketingowa, za którą nikt nie zamierza płacić.

Dla mnie PR przestał już dawno istnieć jest to tylko marketing żebraczy. Współczuje prowcom bo oni nie pobawią się w robocie jak ich koledzy z marketingu.
Kruka
8. Kruka 05.03.2011 / 17:44
Na Internet przyjdzie jeszcze czas, swoją drogą - wpadłam ostatnio na ciekawą aplikację e-PR - http://erudito.pl automatycznie analizującą zabarwienie wypowiedzi. Ktoś korzystał z Was już z tego rozwiązania?

No i to nie jest tak, że PR to całe zło tego świata. Pierwotną funkcją tej dziedziny jest budowanie relacji i wysyłanie w świat odpowiednich komunikatów. Ty też to robisz, codziennie - dobierając ton mejla, słowa, adresatów, itp. Nie ma co demonizować, chociaż zgodzę się, iż firmy powinny więcej wydawać na badania i analizy -> innowacje niż na marketing tandetnych produktów czy usług...
mr X
9. mr X 28.04.2011 / 10:19
PR w Polsce to raczej paranoja. Najbardziej śmieszą te rankingi: Brazylia i Portugalia he he, jeszcze Wybrzeże Kości Słoniowej wypadło nieźle... :))To tak jak Polsat podaje wyniki oglądalności na podstawie badań firmy , którą sam zainicjował do takich właśnie badań :).
PR polityczny?!!! buhahah; zobaczcie jakie wieśniaki nami zawiadują i to świadczy i ich PRowcach.
Sprawa wygląda następująco: mnoży za pomocą szkółek rożnego pokroju ludzików mogących podpisać się jako specjalista od PR i tyle. Czy jest jakiś PR guru mogący się poszczycić tym , że uratował d...pę dużej firmie lub ważniakowi? Zapomnijmy.
Aga
10. Aga 28.04.2011 / 10:24
Ewa nie tylko na dolnym, na górnym śląsku też marnie się zarabia - zwłaszcza w agencjach
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.