2019-01-16 10:21:50

Reklama Gillette wywołuje burzę. Nie brakuje nawołań do bojkotu. O co chodzi? [WIDEO]

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
Były już klient Gillette
1. Były już klient Gillette 18.01.2019 / 12:59
Ta reklama to podprogowe wbijanie poczucia winy i utożsamianie męskości z zachowaniami aspołecznymi, przemocą i seksizmem. Przedstawienie białych facetów, jako złych, nadętych, napalonych i kolorowych próbujących przywołać białych do porządku. Czarni w scenach bronią kobiet przed złymi białymi heteroseksualnymi mężczyznami. Pokazanie próby porozmawiania z kobietą na ulicy albo zapasów chłopców jako czegoś złego. Czyli propagowanie zniewieścienia, gender, lewactwa i LGBT. Nawet powiedzenie dziewczyną na imprezie uśmiechnijcie się jest złem. Ta białorycerska, antymęska reklama jest nakierunkowana tylko na Europę i Amerykę Północną, do heteroseksualnych białych, bo tylko ich można swobodnie gnębić.
W reklamie pokazują mężczyzn jako tępe i prymitywne istoty. Żadna firma nie odważyłaby się zrobić czegoś podobnego z kobietami.
Autorką reklamy jest feministka Kim Gehrig. #BoycottGillette i koncernu Procter & Gamble.
the best a man can get.
2. the best a man can get. 18.01.2019 / 20:38
LOL, to najbardziej spektakularne samobójstwo w historii marketingu. właśnie takie kampanie zapewnią Trumpowi drugą kadencję :-)
Tomek Krupa
3. Tomek Krupa 14.02.2019 / 13:43
Nie rozumiem zupełnie nagonki na tą kampanie, która nawołuje do zaprzestania utrwalania szowinizmu i krzywdzących stereotypów. Gillette nie jest dla mnie tutaj problemem. Nie uraża mnie w niczym tą reklamą.
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.