2019-08-27 14:52:18

Zero-click searches. Już ponad 50% wyszukiwań kończy się bez wychodzenia z Google

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
Szymon Owedyk
1. Szymon Owedyk 04.09.2019 / 20:52
Miło, że Google staje się coraz bardziej przyjazne dla użytkowników :)
Tomek
2. Tomek 05.09.2019 / 11:39
Na klikanie brakuje czasu. Użytkownik szukający odpowiedzi chce ją uzyskać szybko. To powoduje, że przykładowo coraz więcej osób dzwoni na numer z rozszerzenia adwords, zamiast klikać w reklamę. Dzwonią z konkretnymi pytaniami. Twoje odpowiedzi spełniają ich potrzebę przechodzisz dalej i masz szansę na pozyskanie klienta. To nadal jest reklama w wyszukiwarce, ale trzeba ją mierzyć za pomocą calltrackerów i telefonów pozyskanych z tego źródła.
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.