Wspólnie z zaproszonymi prelegentami, ekspertami z zakresu komunikacji marketingowej poszukamy odpowiedzi na pytania:
– czemu służy współczesnej kobiecie technologia cyfrowa?
– czym dla kobiet jest internet i jak go wykorzystują
– jak kobiety „socjalizują” się w sieci?
– jakie cyfrowe gadżety kobiety wybierają najchętniej i w jaki sposób z nich korzystają?
– jakimi kanałami marketerzy najskuteczniej docierają do kobiet?
- zaprasza
Piotr Pokrzywa
redaktor naczelny
„Media & Marketing Polska”
Konferencja przeznaczona jest dla;
- dyrektorów marketingu, brand managerów, account managerów,
– przedstawicieli działów marketingu, promocji, PR oraz sprzedaży,
– przedstawicieli agencji reklamowych fs, interaktywnych, socialmediowych,
– przedstawicieli sieci reklamowych,
– przedstawicieli branży e-commerce i retail odpowiedzialnych za rozwój biznesu,
– przedstawicieli kadry zarządzającej firm działających w obszarze e-commerce, social commerce, mobile commerce,
– przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania i narzędzia do marketingu online.
Wśród prelegentów Katarzyna Cieślik-Klima- dyrektor zarządzający sieci reklamowej Glossy Media, należącej do Agory, Katarzyna Czarnecka- senior account executive 180heartbeats + Jung v. Matt, Michał Juda- współzałożyciel platformy Showroom, największej w Polsce e-commercowej platformy dla niezależnych marek modowych, Patrycja Matul- agency partner CEE Facebook, Szymon Śliwiński- media knowledge manager Quest i inni.
Bliższe informacje ( w tym formularz zgłoszenia uczestnika ) na:
http://konferencje.media.com.pl/cyfrowakobieta/index.php
Na podstawie informacji prasowej Katarzyny Włostowskiej z 11 marca.
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo zalogować przez Facebooka