Marcin Szklarski
Marcin Szklarski 2014-08-27 11:57:06

Ponad 100 tys. użytkowników Aplikacji Mobilnej Banku Millenium

Liczba użytkowników Aplikacji Mobilnej Banku Millennium przekroczyła
100 tys. osób. Dla wielu z nich jest to główny kanał dostępu do rachunku i kontaktu z bankiem.
"W ostatnim czasie obserwujemy bardzo szybki przyrost liczby użytkowników bankowości mobilnej. Jest to wynik rosnącej popularności tego kanału oraz wprowadzanych przez nas innowacji i usprawnień, często zgłaszanych przez samych klientów" – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium. "Znacznie uprościliśmy proces aktywacji i wprowadziliśmy widgety przed zalogowaniem, dzięki którym użytkownicy mogą za pomocą jednego kliknięcia zobaczyć saldo rachunku. Stale udostępniamy nowe funkcje i rozwiązania, dbając o wysoki poziom bezpieczeństwa. Użytkownicy Aplikacji Mobilnej mogą też liczyć na dodatkowe korzyści, takie jak np. 3-miesięczna Lokata Mobilna z promocyjnym oprocentowaniem nawet 4,5% w skali roku czy promocja Happy Hours. Klienci doceniają te starania" - dodaje.

Wysoką jakość Aplikacji Mobilnej Banku Millennium potwierdza fakt, że jest ona najlepiej ocenianą przez klientów sklepu Google Play aplikacją finansową na polskim rynku.

Aplikację bankowości mobilnej o nazwie „Bank Millennium” można pobrać bezpłatnie na wszystkie najpopularniejsze urządzenia mobilne – jest ona dostępna dla systemów operacyjnych Android, iOS, Windows 8 oraz dla BlackBerry 10. Aby pobrać aplikację dla konkretnego urządzenia, wystarczy wpisać adres www.bankmillennium.pl/mb w przeglądarce telefonu lub tabletu. Poza Aplikacją Mobilną, dostęp do bankowości mobilnej możliwy jest za pomocą Millenetu Mobilnego (https://m.bankmillennium.pl).

Na podstawie informacji prasowej Agnieszki Kubajek (Departament Komunikacji Marketingowej banku Millenium) z 26 sierpnia b.r.

 1 / 1 
Cezary Bibczuk
1. Cezary Bibczuk 14.09.2015 / 09:02
Aplikacje mobilne banków są coraz bardziej popularne, nic dziwnego zresztą - są praktyczne i naprawdę ułatwiają korzystanie z usług banku. Fajna jest też aplikacja, z której można korzystać bez względu na bank, czy operatora telefonicznego - Blik.
Monika Łuczak
2. Monika Łuczak 23.09.2015 / 11:14
Dokładnie. Ja już nie wyobrażam sobie życia bez aplikacji mobilnej banku. Mogę w każdym momencie sprawdzić stan swojego konta, zrobić przelew itp. A nawet doładować telefon!
Jędrzej Woś
3. Jędrzej Woś 21.12.2015 / 10:36
Ja również nie wyobrażam sobie życia bez płatności mobilnych. To jest technologia, która zrewolucjonizowała współczesne życie. Nie trzeba już nosić ze sobą gotówki, w zasadzie wystarczy telefon.
Konrad Cieślak
4. Konrad Cieślak 19.01.2016 / 09:35
Jak już mówimy o płatnościach mobilnych to prośba o wypowiedź:

Jeśl chodzi o płatności mobilne to śledzę temat na bieżąco. Trochę ciekawych informacji znalazłem tutaj:

http://gf24.pl/wp-content/uploads/2015/12/PMIE.pdf

i tutaj:

http://evigo.pl/13806-dotpay-platnosci-mobilne-w-modelu-omnichannel/

Miłej lektury.
Mandwath Mandwath
5. Mandwath Mandwath 08.08.2016 / 11:06
na liczba użytkowników wzrośnie wykładniczo!
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Zaloguj się
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo
 
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.