Liczba użytkowników Aplikacji Mobilnej Banku Millennium przekroczyła
100 tys. osób. Dla wielu z nich jest to główny kanał dostępu do rachunku i kontaktu z bankiem.
"W ostatnim czasie obserwujemy bardzo szybki przyrost liczby użytkowników bankowości mobilnej. Jest to wynik rosnącej popularności tego kanału oraz wprowadzanych przez nas innowacji i usprawnień, często zgłaszanych przez samych klientów" – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium. "Znacznie uprościliśmy proces aktywacji i wprowadziliśmy widgety przed zalogowaniem, dzięki którym użytkownicy mogą za pomocą jednego kliknięcia zobaczyć saldo rachunku. Stale udostępniamy nowe funkcje i rozwiązania, dbając o wysoki poziom bezpieczeństwa. Użytkownicy Aplikacji Mobilnej mogą też liczyć na dodatkowe korzyści, takie jak np. 3-miesięczna Lokata Mobilna z promocyjnym oprocentowaniem nawet 4,5% w skali roku czy promocja Happy Hours. Klienci doceniają te starania" - dodaje.
Wysoką jakość Aplikacji Mobilnej Banku Millennium potwierdza fakt, że jest ona najlepiej ocenianą przez klientów sklepu Google Play aplikacją finansową na polskim rynku.
Aplikację bankowości mobilnej o nazwie „Bank Millennium” można pobrać bezpłatnie na wszystkie najpopularniejsze urządzenia mobilne – jest ona dostępna dla systemów operacyjnych Android, iOS, Windows 8 oraz dla BlackBerry 10. Aby pobrać aplikację dla konkretnego urządzenia, wystarczy wpisać adres www.bankmillennium.pl/mb w przeglądarce telefonu lub tabletu. Poza Aplikacją Mobilną, dostęp do bankowości mobilnej możliwy jest za pomocą Millenetu Mobilnego (https://m.bankmillennium.pl).
Na podstawie informacji prasowej Agnieszki Kubajek (Departament Komunikacji Marketingowej banku Millenium) z 26 sierpnia b.r.