henryk szatkowski
henryk szatkowski 2014-06-06 11:44:25

Alior Trader

Wystartowała nowa kampania reklamowa internetowej platformy Alior Trader, przeznaczonej do inwestycji walutowych. Głównymi przekazami kampanii są możliwość inwestowania na rynku Forex z dowolnego miejsca, dzięki aplikacji mobilnej oraz promocja „Zwrot do 50% prowizji” – niezależnie od tego, czy Klient inwestuje za pośrednictwem aplikacji mobilnej, czy standardowej platformy- informuje w dzisiejszym komunikacie prasowym Robert Mrozowski (United PR).

W najnowszej kampanii reklamowej Alior Bank prezentuje zalety aplikacji mobilnej Alior Trader, która umożliwia handel na globalnym rynku walutowym Forex za pośrednictwem smartfona
i tabletu. Dzięki aplikacji klienci Banku mogą na bieżąco obserwować kwotowania walut
i surowców oraz zawierać transakcje o każdej porze i z dowolnego miejsca na świecie.

Bank promuje również ofertę specjalną skierowaną do klientów, którzy otworzą rachunek Alior Trader do 15 lipca br. Otrzymają oni zwrot części prowizji za transakcje zrealizowane w ciągu
60 dni od otwarcia rachunku według podziału na dwa 30-dniowe okresy. Wysokość otrzymanego zwrotu zależy od wielkości obrotów i maksymalnie może wynieść 50% prowizji pobranej
w rozpatrywanym okresie.

Komunikacja w ramach kampanii jest prowadzona w Internecie i obejmuje m.in. wyświetlanie reklam na wiodących portalach biznesowych oraz
w systemie bankowości elektronicznej Alior Banku. Działania promocyjne wzmocnią dodatkowo dystrybucja e-mailingów adresowana do użytkowników zainteresowanych tematyką finansową, a także reklamy kontekstowe w wyszukiwarce Google i banery w aplikacjach mobilnych.

Wszystkie kreacje internetowe będą prowadziły do stworzonej na potrzeby kampanii, dedykowanej strony internetowej http://www.trader.aliorbank.pl/, na której można złożyć wniosek o otwarcie rachunku Alior Trader lub zarejestrować się w wersji demonstracyjnej platformy.

Za przygotowanie kreacji internetowych odpowiadała agencja Sympatico, media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus.

Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Zaloguj się
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo
 
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.