henryk szatkowski
henryk szatkowski 2014-01-21 19:01:04

Innovation Award Media Trendy edycja 2014

Ruszyły zgłoszenia do kolejnej edycji konkursu Innovation Award Media Trendy, wcześniej szeroko znanego jako Media Trendy. Oprócz nazwy, ewoluuje również formuła tego jedynego
w Polsce doceniającego i skoncentrowanego na innowacyjności w komunikacji marketingowej wydarzenia. Organizatorem IAMT jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

- donosi w komunikacie prasowym Marek Czarski, Account Manager w firmie doradczej Public Dialog.

Zgodnie z charakterem konkursu i tegorocznym hasłem, nadchodzącej edycji będzie towarzyszyło kilka zmian. Przede wszystkim ewoluowała sama nazwa. Innovation Award Media Trendy – podkreśla to, co w konkursie najważniejsze, i co wyróżnia go spośród innych konkursów reklamowo-marketingowych, czyli nagradzanie innowacyjności.
Innovation Award Media Trendy to inicjatywa wyjątkowa, gdyż w Polsce nie istnieją podobne wydarzenia. Dlatego też jest to jedna z niewielu okazji, aby zaprezentować i docenić na forum publicznym rozwiązania wyróżniające się w branży komunikacyjnej. Oprócz tego, prestiż i unikalność wydarzenia podnosi fakt, że wyniki IAMT są uwzględniane w The Gunn Report For Media.
W tej edycji uwzględniono kilka zmian także w kategoriach konkursowych. Warto wspomnieć o nowej kategorii „Innowacyjne wykorzystanie big data”. Rozbudowana została również kategoria „Open
& start up”, do której zgłaszać można projekty i rozwiązania biznesowe związane z komunikacją marketingową, mające wpływ na jej rozwój, dające nową jakość w docieraniu do konsumentów i/lub angażowaniu ich.

Jak co roku najlepsze kampanie będą walczyły o tytuł Grand Prix. Jury wybierze także team mediaplannerski, który w najwyższym stopniu poradził sobie z zadaniem w konkursie Young Media Lions. Dodatkowo przyznane zostaną nagrody specjalne: Człowiek Roku w Mediach, Medium Roku
i Wydarzenie Roku na rynku medialnym.
„Zmieniaj schematy, łam reguły, wyznaczaj kierunki, zmieniaj reguły, łam schematy, twórz trendy” – to hasło przyświeca tegorocznej edycji Innovation Award Media Trendy i jednocześnie oddaje charakter konkursu. Wydarzenie to jest skierowane do wszystkich podmiotów działających w branży komunikacji marketingowej, które mogą pochwalić się realizacjami ciekawych i inspirujących od strony komunikacyjnej projektów. Powinny one przekraczać granice standardu, rutyny i pokazywać oryginalne, nietypowe, innowacyjne i zmieniające myślenie rozwiązania.


Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w trakcie Gali Innovation Award Media Trendy, 7 maja 2014 roku w Teatrze Polskim w Warszawie.

Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Zaloguj się
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo
 
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2020 interaktywnie.com. All rights reserved.