Marcin Szklarski
Marcin Szklarski 2014-01-14 12:13:15

Kampania „Zdrowe Szpitale” nagrodzona

Jak informuje Magda Runowska z Grupy On Board Sp. z o.o. w komunikacie prasowym- jury konkursu Magellan Awards 2013 przyznało złotą statuetkę zintegrowanej kampanii „Zdrowe Szpitale” realizowanej przez agencję social mediową Think Kong oraz On Board PR Ecco Network dla Grupy Nowy Szpital. Jednocześnie kampania została sklasyfikowana na 11 miejscu w TOP 25 najlepszych kampanii komunikacyjnych na świecie.

Kampania „Zdrowe Szpitale” budowała świadomość potrzeby zmian w zarządzaniu polskimi szpitalami. Osią kampanii był konkurs zachęcający władze lokalne do rozmów z mieszkańcami (pacjentami) na temat ich oczekiwań wobec szpitali. Aby wziąć udział
w konkursie władze lokalne zapraszały mieszkańców do udziału w internetowej ankiecie. Pytania dotyczyły jakości usług oraz oczekiwań pacjentów wobec placówek służby zdrowia. Nagrodą był sprzęt medyczny i bezpłatny audyt szpitala – dla powiatu, który najaktywniej włączył się w dialog z mieszkańcami (zebrał najwięcej ankiet online). Efektem wspólnych działań Think Kong oraz On Board PR Ecco Network było zaangażowanie 25% wszystkich powiatów w Polsce do czynnego udziału w konkursie oraz wielokrotne dotarcie do mieszkańców 297 powiatów z informacją na temat efektów dobrego zarządzania i działalności Grupy Nowy Szpital.

Za koordynację działań ze strony Grupy Nowy Szpital – największej w Polsce sieci szpitali niepublicznych - odpowiedzialni byli: Krzysztof Zgoda oraz Renata Szczepocka. Ze strony Think Kong osobą odpowiedzialną za kampanię była Agnieszka Jałowiec. Działania z zakresu media relations realizowała Anna Wrzosk z On Board PR Ecco Network.

Magellan Awards to coroczny, międzynarodowy konkursu branży marketingowej. Organizatorem jest LACP (League of American Communications Professionals, www.lacp.com) - amerykańska organizacja skupiająca profesjonalistów branży komunikacji marketingowej.

Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media oraz strategicznym wsparciu komunikacji marek
w Internecie. Od 2011 r. Think Kong jest członkiem pierwszej międzynarodowej sieci agencji social mediowych BOX Europe. Jest też partnerem międzynarodowej sieci eBuzzing

Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Zaloguj się
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo
 
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2022 interaktywnie.com. All rights reserved.