Witam, od jakiegoś czasu przyglądam się tematyce kreatywnych/zaskakujących/kontrowersyjnych lub po prostu 'innych' kampanii i moją uwagę zwróciła prężnie rozwijająca się branża gier. Sam jestem graczem (choć nie hardcorowcem ;)) więc tym bardziej zaciekawiła mnie ta tematyka. Ostatnia kampania jaka zwróciła moją (i wieeelu wieelu innych graczy) uwagę to oczywiście nowy zwiastun "Dead Island". W zeszłym tygodniu Techland zachwycił świat zwiastunem do swej nowej gry "Dead Island", przedwczoraj też branżę gier zaskoczył kolejny polski produkt - kampania gry "Paper Wars: Cannon Fodder" zespołu iFun4all promujący grę jako 'najgorszą na świecie' co przyniosło zaskakujące efekty. Co sądzicie o tego typu kampaniach? Podrzucajcie więcej przykładów nietypowych kampanii, zwłaszcza w branży gier!!
Wake. Akcja była bardzo ciekawa i mocno zaangażowała internautów. Case study tutaj: http://gadzinowski.pl/alternate-reality-game-dla-gry-alan-wake-na-konsole-xbox-360/ A propos reklamy nauswam mi się jeszcze jedna ciekawa kwestia - nowe rozwiązania do monitoringu Internetu. Zapowiada się powoli rozwój web 3.0 - erudito wprowadza semantyczny analizator e-PR (http://www.erdutio.pl) :)