Komentarze

Ostatni post: CzystyCzystek 2018-02-19 12:03:22
eCPM - dlaczego pozyskanie użytkownika kosztuje...

Kopiuję, bo może nie jestem najinteligentniejszym człowiekiem na świecie, a tylko ponadprzeciętny, ale na moje oko jak ktoś nie umie liczyć albo jest niedokładny w swoich rachunkach nie...

Ostatni post: Marek 2018-02-02 11:21:45
Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym?

Witam , dziękuje za bardzo interesujący wpis. szczególnie za wartościową wiedzę na temat porzuconego koszyka - to rzeczywiście niewykorzystana szansa na sprzedaż.

Ostatni post: Mikołajczyk 2017-12-19 15:44:34
Automatyzacja procesów w firmie - jak zacząć

Każde rozwiązanie ułatwiające procesy biznesowe jest wart rozpatrzenia. Często problemem jest przekazywanie informacji (obieg dokumentów) oraz możliwość szybkiego wyszukiwania dokumentów,...

Ostatni post: Tymoteusz 2017-12-14 10:09:00
E-mail marketing. Jak zwiększyć wskaźniki OR & CTR?

Tworzenie relacji z klientem przez mailing to bardzo dobry pomysł. My prowadzimy bardzo regularny mailing o dużej częstotliwości (ułatwia nam to aplikacja, my mamy emumail i jak dotąd...

Ostatni post: Jolanda 2017-12-14 09:59:47
Koszty kampanii e-mail marketingowych? Może być...

Ja myślę, że to jeden z tańszych i bezpieczniejszych możliwości marketingowych. Uważam tak, dlatego że wymaga on odpowiedniego pracownika (jak większość działań marketingowych) jak i...

wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2021 interaktywnie.com. All rights reserved.