2008-01-10 00:00:00

Dlaczego brand manager nie powinien odpowiadać za marketing interaktywny

Zobacz komentowany artykuł

« Poprzednia  2 / 2 
e-MM
11. e-MM 17.01.2008 / 15:57
Zgadzam się że aktualnie w działach marketingu, większości firm, istnieje potrzeba tworzenia stanowisk e-marketingowych. Myślę że jest to wynikiem braku odpowiedniej edukacji na poziomie uczelni wyższych, gdzie przede wszystkim nauka oparta jest o tradycyjne instrumenty. Wiedzę e-marketingową wynosi się głownie z agencji interaktywnych, jest ona wynikiem doświadczenia a nie edukacji.
Podejrzewam, że ten stan nie utrzyma się za długo, i z naszych uczelni wkrótce wychodzić będą coraz bardziej e-marketngowo uświadomieni początkujący marketerzy :) Nie będziemy się już obawiali świeżynki na stanowisku stażystki, której powierzono projekcik www.
Ale to chyba jeszcze kwestia 5 - 10 lat :)
Sebastian Winkiel
12. Sebastian Winkiel 25.09.2008 / 20:02
Uważam że jak w każdym zawodzie niezbędna jest praktyka, przepracowanie kolejnych lat, dzięki czemu obejmuje się coraz szerszy horyzont problemów przy projektach i jasno widać gdzie leży rozwiązanie lub gdzie jest szansa na świetny nowatorski pomysł. Nie wierzę że kiedykolwiek studenci wyniosą z uczelni cały ten dorobek i doświadczenie. Mało jest wykładowców, którzy nie robią kariery tylko tkwią na jakiejś państwowej czy prywatnej uczelni aby uczyć zawodu nastolatków.
« Poprzednia  2 / 2 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.