2011-08-12 14:45:18

Galerie handlowe tętnią życiem na Facebooku

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
klapka
1. klapka 15.08.2011 / 10:37
Miasto: Kanada, Niemcy ... ech interaktywnie coraz gorzej.
marek
2. marek 17.08.2011 / 19:28
czy faktycznie ci klikający fani przekładają się na klientów? artykuł podaje tylko wynik fanów,a z tym bywa różnie np.aby cokolwiek dowiedzieć się to istnieje obowiązek zostania "fanem"....ten obowiązek to ta liczna poza statystyką nic nie mówiąca i tutaj brak - w tym artykule nt.fanów
Kasia
3. Kasia 18.01.2019 / 16:23
A mają wyjście? trzeba robić marketing :) Fajnie to robi galeria Implant Warsaw - jeszcze nie powstała do końca a już zachęcają młodzież do wpisywania galerii na listę miejsc, które trzeba zobaczyć!
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.