2010-03-26 14:18:49

Gazetowa witryna marki House

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
Wojtek Mazzy
1. Wojtek Mazzy 01.04.2010 / 11:13
Pomysł z 4 kolumnami - stylizacja na gazetę, bardzo mi się podoba, chociaż uzupełnienie ich treścią już jest nieprzemyślane. Gdyby zamiast bombardowania tak samo dużymi ilustracjami, nieco je usystematyzować - duża ilustracja (najważniejsza treść) do najmniej ważnej (może najstarszej) - z resztą tak jak to jest w 'prawdziwych' gazetach i byłoby super! No i jeszcze bezpośrednie przekierowanie do strony LPP, klikając w Praca nei jest fajne..
Rafał Krawczyk
2. Rafał Krawczyk 02.04.2010 / 13:02
Przyciągnięcie klientów poprzez stworzenie dla nich serwisu tematycznego to dobry ruch zwłaszcza, że grupą docelową są osoby młode, których zainteresowania i sposób ubioru mają wspólny mianownik. Nie podoba mi się z kolei forma prezentacji artykułu, który ze strony głównej przenosi nas na zbiorczą stronę pełnych artykułów.
Kuba Bogaczyński
3. Kuba Bogaczyński 02.04.2010 / 14:32
zdecydowanie wejście w artykuł trochę zbija z tropu.
Co do budowania serwisu tematycznego to zawsze jest jedno i to samo pytanie:
czy marka house jest w stanie w dostarczaniu contentu konkurować z serwisami specjalizującymi się w temacie?
często jest jednak tak, że taki serwis nie jest "na bieżąco" i zaledwie kopiuje info z innych miejsc, co skazuje go na wtórność
Julia S...
4. Julia S... 09.04.2010 / 17:26
Dość odważny pomysł, ale nie wiem, czy nie panuje tam zbyt duży chaos, pomimo prostej geometrii. Jeżeli jesteśmy przyzwyczajenie do układu treści w gazecie, to także do pewnych standardów w necie. Jeżeli czytelnicy się nie przyzwyczają, to już nie wrócą... Z resztą nic nie zastąpi zapachu gazety...;)
Przemysław Stroiński
5. Przemysław Stroiński 13.04.2010 / 03:44
ok, rozumiem, stylizacja na gazetę, cool,
ale dlaczego tak biednie i nudno, widać brak pomysłu na grafikę.
Te szare belki z czerwonym paskiem, to wyszukane rozwiązanie
graficzne chyba kiedyś miała gazeta(nie będzie linku)pl :)
Krystian W.
6. Krystian W. 13.04.2010 / 17:24
Cała kampania internetowa House jest moim zdaniem bardzo dobra. Śledzę jej rozwój od początku.
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.