2010-01-08 14:25:11

Klik a efektywność reklamy

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
Arek
1. Arek 11.01.2010 / 19:14
Jeśli chodzi o bannery i direct marketing to eCPM jest jedną z najlepszych miar efektywności.
Mirek Połyniak
2. Mirek Połyniak 27.01.2010 / 19:03
CTR = skuteczność kampanii?
Reakcje użytkowników na reklamę display
martin
3. martin 28.01.2010 / 02:07
Co do meritum, to adblock jest dobrym przyjacielem internauty i w zwiazku z tym może zamiast wielu reklam wprowadzić na portalach jeden banner z tytułem np. "pooglądaj sobie dzisiejsze reklamy-serdecznie zapraszamy". Ciekawość to dość silny impuls do działania. Dodajcie do tego wykazany szacunek dla odwiedzających dany portal i recepta gotowa. Sam bym wtedy na to kliknął. A tak pracuje adblock :). Pozdrawiam kolegów po fachu.



Staszek
4. Staszek 30.07.2017 / 21:37
Efektywność reklamy można łatwo zbadać za pomocą calltrackera. Sam korzystałem i jestem mega zadowolony. Nigdy bym nie pomyślał, że w ten sposób można szybko zbadać jej skuteczność, a tym samym skupić się na sposobach, które najbardziej przyciągają klientów.
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2021 interaktywnie.com. All rights reserved.