Co do meritum, to adblock jest dobrym przyjacielem internauty i w zwiazku z tym może zamiast wielu reklam wprowadzić na portalach jeden banner z tytułem np. "pooglądaj sobie dzisiejsze reklamy-serdecznie zapraszamy". Ciekawość to dość silny impuls do działania. Dodajcie do tego wykazany szacunek dla odwiedzających dany portal i recepta gotowa. Sam bym wtedy na to kliknął. A tak pracuje adblock :). Pozdrawiam kolegów po fachu.
Efektywność reklamy można łatwo zbadać za pomocą calltrackera. Sam korzystałem i jestem mega zadowolony. Nigdy bym nie pomyślał, że w ten sposób można szybko zbadać jej skuteczność, a tym samym skupić się na sposobach, które najbardziej przyciągają klientów.
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.