2010-05-12 13:14:24

Nestle też kusi najmłodszych grą. Ale chyba ich nie docenia

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
majk
1. majk 13.05.2010 / 22:51
rzeczywiście nie można odmówić tej grze edukacyjnych walorów. ja np. na planszy z górską wspinaczką misia dowiedziałem się, że od drugiego komunikatu plansza się będzie szybciej przesÓwać. wiem, że to pierdółka, ale psuje wrażenie, szczególnie jeśli produkt kierowany jest do dzieci. A poza tym - mi się nie podoba ten styl grafiki, w podobnym klimacie ma choćby happy meal i wydaje mi się nieco plastikowy. To jednak zupełnie subiektywne wrażenie, komu innemu może się podobać.
Jacek Kopyść
2. Jacek Kopyść 14.05.2010 / 10:34
najlepsza to ta strona nie jest, ale pewnie dzieciakom będzie się podobac:)
Paweł Malisak
3. Paweł Malisak 15.05.2010 / 12:44
Hm, w takich stronach brakuje mi jednej rzeczy. Tak jak w grach powinna być taka niebieska obwódka / poświata pokazująca w co można kliknąć.
Kacper Szczepanowski
4. Kacper Szczepanowski 20.05.2010 / 12:08
Wydaje mi się, że krytyka technicznych niedociągnięć jest trochę przesadzona. Bezdyskusyjnie zgadzam się z tym, że w serwisie jest kilka kwestii wartych dopracowania i optymalizacji. Pamiętać jednak należy, że był to projekt zrobiony na szybko. Biorąc pod uwagę sytuację, w której klient przychodzi do agencji i oczekuje działającego serwisu w 15 minut, cóż... efekty i tak są bardzo dobre.

Zgadzam się z Jackiem, gra powinna spodobać się dzieciom i to jest, moim zdaniem, wartość nadrzędna.

Jeśli interesujecie się reklamą w grach, zapraszam na mój dopiero co otwarty blog AdGame Lab.
Bartłomiej Dwornik
5. Bartłomiej Dwornik 20.05.2010 / 12:48
Panie Kacprze, to że coś jest dla dzieci, nie oznacza że może być niedopracowane i byle jakie (to nie o stronie Wyspy Blumisia, uogólniam). Jeśli ma Pan dzieci, to dobrze Pan o tym wie. Wręcz przeciwnie. A zdanie pana Jacka... hmmm... Dlaczego zakładacie, że dzieciom można wciskać kit?
Kacper Szczepanowski
6. Kacper Szczepanowski 02.08.2010 / 11:25
Panie Bartłomieju, przepraszam, że dopiero teraz - ale uznałem, że lepiej późno niż wcale. Choć nie mam dzieci, w pełni się z Panem zgadzam. Ba! Jestem zdania, że dzieci, które z siecią i jej wytworami mają styczność od wieku znacznie młodszego niż ja czy (jak przypuszczam) Pan są nawet bardziej wymagające niż przeciętny Pan Jan Megapanelowy.

Jedyne co chciałem powiedzieć, to że są sytuacje kiedy klient przychodzi i mówi "potrzebuję gry na wtorek" i w takich wypadkach ani on ani agencja, ani branża nie powinni oczekiwać superdopracowanej aplikacji.
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.