2011-04-01 13:56:40

Netia zmienia oblicze. Jest kolorowo

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
wkr
1. wkr 04.04.2011 / 08:26
Wyraz "logo" się nie odmienia!
Krzysztof
2. Krzysztof 04.04.2011 / 10:20
Żadna zmiana wizerunku im już nie pomoże, bardziej niekompetentnej firmy w dziedzinie obsługi klienta chyba nie ma na świecie ;) . Od ponad 7 miesięcy przysyłają mi FV za niepodłączona usługę (tel i internet) ;))). Call center ma wkute na pamieć jedynie dwie formułki , obydwie zaczynają się od "nie" ;)
pogo
3. pogo 04.04.2011 / 11:13
Test dla daltonistów?
Kamil
4. Kamil 04.04.2011 / 12:06
logo fajne i super wygląda w ruchu ale cały strona firmy wygląda masakrycznie ...
chrystian
5. chrystian 05.04.2011 / 15:20
zayebiste! chłopaki z white cat się postarali
Chrystian Kaczorek
6. Chrystian Kaczorek 05.04.2011 / 15:32
wypas
T. John
7. T. John 05.04.2011 / 19:13
Ciekawy pomysł - fajnie w reklamie z TV gdzie kółka delikatnie się poruszają ale już na stronie - tworzenie obrazków w miejscu loga jak dla mnie trochę przesadzone - traci się obraz samego loga i idei, którą ma przedstawiać a całość odbieram jak flashowa popierdółka rodem z amatorskich stron.
Miłosz - Webastyczny.pl
8. Miłosz - Webastyczny.pl 06.04.2011 / 14:31
Logotyp dobry, progresywna czcionka. Troszkę za mało "teleinformatyczna", ale jest OK. Za to te kropki to nieporozumienie. To ma być sygnet? Za dużo ich, zbyt nielogiczne... ogólnie wyszło jako tako, takie 4-. Na pewno można było to zrobić lepiej.
buruszur
9. buruszur 09.04.2011 / 16:33
Ostatnio pojawiły się 2 kreacje od White Cat Studio - PKO BP i Netia. Z powodu rebrandingu PKO, Netia przeszła niezauważenie - może to i lepiej. O ile typografia jest bardzo ok (co prawda wygląda jak rodem z branży fashion), za wyjątkiem litery A, gdzie próbowano zachować konsekwencję wcięć pozostałych liter a wyszło niczym topiąca się świeczka.

Co do samego znaku - serio??? Rozumiem idee modularności i zmienności identyfikacji - bardzo nowoczesne podejście, ale egzekucja bardzo słaba, wręcz po "studencku". Kropki nie stanowią zbyt dobrej bazy dla kształtów, gdyż te wychodzą nie proste a prymitywne, toporne i bez jakiejkolwiek dozy kreatywności. Nie wiem na ile rozwiązanie było wymuszone przez klienta ale nie zmienia to faktu że cała bardzo dobra koncepcja została zbytnio spłycona do prymitywnych modułów, a to nie o to chodzi w tego typu bardzo nowoczesnym podejściu do identyfikacji wizualnej.

Niestety Alior ustanowił dla White Cat zupełnie inne standardy, które teraz nie zostały spełnione, a szkoda bo to świetne studio z ogromnym potencjałem.

Dariusz Sieczka
10. Dariusz Sieczka 20.04.2011 / 10:09
http://www.behance.net/gallery/The-FARM/379246

To by było tyle w tej kwestii.
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.