2008-03-27 00:00:00

Niesamowity serwis agencji reklamowej

Zobacz komentowany artykuł

« Poprzednia  4 / 4 
Zbigniew Warakomski
31. Zbigniew Warakomski 04.04.2008 / 23:39
agnieszko :)

nie wiadomo gdzie się zaczyna a gdzie kończy.


czy aby nie wlasnie o to chodzi?
Agnieszka Wiącek
32. Agnieszka Wiącek 05.04.2008 / 08:38
też mi to przyszło do głowy, iż jest to metafora internetu. jednak nie podoba mi się tworzenie z serwisu metafory, bo moim zdaniem powinien być użyteczny.
nie mówiąc o nieczytelności... może tak: pomysł jest bardzo niecodzienny etc... jednak mnie ta strona zwyczajnie... nie daje poczucia bezpieczeństwa. mam na niej ciągłe wrażenie, że nie obejrzałam tego co powinnam. i obawę, że aby poznać ich najlepsze realizacje, będę musiała przekopywać się przez masę różnej treści...
Krzysztof Adamus
33. Krzysztof Adamus 06.04.2008 / 16:18
Pomysł Modernista na własny serwis internetowy na pewno ma swoich zwolenników i przeciwników. A czy jest skuteczny? Sporym sukcesem jest już sam fakt, iż pisze o nim branża marketingowa na całym świecie (jak podaje Adage - w większości pozytywnie).

Modernista zbudował swoją stronę wykorzystując największe ikony Web 2.0: Flickr, Wikipedia, YouTube, Del.icio.us. Tym samym udowodnił, iż potrafi wykorzystać te narzędzia w użyteczny i kreatywny sposób, a przy okazji spowodować spory buzz. To chyba najlepsza rekomendacja dla klientów poszukujących podobnych reakcji u swojej grupy docelowej.
Łukasz Mikulski
34. Łukasz Mikulski 06.04.2008 / 17:17
Tutaj aż prosi się o definicję marketingu szeptanego z książki Marka Hughes'a o tym samym tytule:
Marketing szeptany porywa twoich klientów i media - wszyscy oni zaczynają uważać, że o twojej marce lub firmie warto mówić. Rozmawianie o niej zaczyna fascynować i staje się rozrywką.

Mój komentarz nosi numerek 34. To chyba też coś znaczy.
Wydaje mi się, że reklama jest dziedziną, gdzie tylko przez zaskoczenie i niezwykłość można przebić się w świecie informacyjnego i marketingowego szumu. Modernista na pewno zapisze się w historii jako innowator. Pokazuje także potencjalnym klientom możliwości koncepcyjne i nieszablonowe myślenie jego twórców.
Wojciech Szymański
35. Wojciech Szymański 21.04.2008 / 23:44
strona lekko kontrowersyjna a przez to łatwa do zapmietania, ale jeśli chodzi o usability to dno.
Sebastian Winkiel
36. Sebastian Winkiel 09.07.2008 / 14:17
Nazwałbym ten projekt 'prowokacją' , idąc dalej tym tropem dochodzę do wniosku, że osobiście nie lubię tanich chwytów, tak jak w sztuce. Szkoda że nie pokazali tam gołej dupy, to by było chociaż odważne, a tak, nuda.
« Poprzednia  4 / 4 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.