Żałuję że kupiłem w/w książkę "E-marketing w akcji". Przeczytałem połowę tej książki i zrezygnowałem dlatego że:
1. Książka nie wnosi nic nowego.
2. Czytając rozdziały, odczuwalna była krypto reklama agencji ADV.PL.
Na początku przedstawiany jest temat, później co trzeba zrobić i jak działać ale zlecając to zadanie agencji interaktywnej ponieważ jest to skomplikowane. Bez sensu, ta książka to reklama ADV.PL i nie polecam jej nikomu.
Witam ponownie,
jestem bardzo miło zaskoczony - naprawde miły prezent na święta książka się bardzo przyda.
Dziękuję i pozdrawiam - proszę wysłać potwierdzenie na maila podanego w moim profilu - gdyby były problemy wysłalem potwierzdenie do redakcji 0 Krzysztof Adamus.
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.