2011-03-21 15:08:20

Zamelduj się po zniżki, na studia, do kina

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
Ewa Kaczorowska
1. Ewa Kaczorowska 22.03.2011 / 08:46
Facebook jest już wszędzie. Podoba mi się pomysł z nagradzaniem użytkowników różnymi zniżkami. Gorzej jeśli nie mamy ochoty spotkać się ze znajomymi, a oni będą wiedzieli gdzie jesteśmy bo "zameldujemy się" w danym miejscu.
maperia
2. maperia 22.03.2011 / 11:38
Zainteresowanych działaniem mobilnej wersji przewodnika po okolicy przeznaczonego na Androida i telefony iPhone zapraszamy do korzystania i dzielenia się wrażeniami. Co nas wyróżnia? (atrakcje, hotele, pogoda, lokalne informacje "niusy") Więcej na Stronach Maperii
Mateusz Sitarz
3. Mateusz Sitarz 22.03.2011 / 12:40
Grunt że samemu trzeba się zameldować - nie chcesz żeby znajomi wiedzieli gdzie jesteś to nie check-in'ujesz :), natomiast jak znam świat kwestia czasu zanim zrobią opcje automatycznego "meldowania" :)
Anna Rezner
4. Anna Rezner 22.03.2011 / 18:39
Oczywiście geolokalizacja+zniżki to wcale nie jest w Polsce nowy pomysł, dotąd jednak żaden portal nie dysponował wystarczającą mobilną infrastrukturą i ilością użytkowników pozwalającą wierzyć w sukces takiego przedsięwzięcia.

Niewątpliwie boom na grouponowe zniżki przenosi się także na rosnące przyzwyczajenie do tego, że po prostu da się wiele produktów i usług kupić taniej.

Nie przeceniałabym przywiązania użytkowników FB do prywatności w kwestii geolokalizacji - usługa skierowana jest przecież głównie do trendsetterów/ najbardziej aktywnych użytkowników, którzy takimi informacjami i tak często dzielą się bez dodatkowej gratyfikacji.
Michał Lewandowski
5. Michał Lewandowski 23.03.2011 / 15:37
Fajna zrzynka, można było chociaż "inspirację" podać. http://mashable.com/2011/01/10/facebook-places-campaigns/
Beata Ratuszniak
6. Beata Ratuszniak 23.03.2011 / 17:16
@Michał: jest podane źródło w artykule.
Miłosz - Webastyczny.pl
7. Miłosz - Webastyczny.pl 23.03.2011 / 21:47
I znowu... "zamelduj", jakaś mania, nowomowa, czy jak?
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.