2017-04-12 17:21:57

Zobacz, jak sprawić, by Twój mailing przykuł uwagę subskrybentów

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
Konrad Hajzler
1. Konrad Hajzler 13.04.2017 / 12:42
W ogóle nie jest poruszona kwestia techniczna, najbardziej istotna dla tego typu działania. Treść artykułu jest post factum w stosunku do odbioru maila a to jest 1 krok i sukces. Warto byłoby dodać info jakie platformy mailingowe nie wpadają do spamu, od czego zależy wyświetlenie się maila w koszyczku normalnych wiadomości, uwzględnić dane techniczne rozmiarów mailingu dopasowanego do ekranów - wygodnego na komórki oraz poruszyć kwestie optymalizacji obrazów i kolorów. Tymczasem widać głównie marketingową stronę samego mailingu, który jest narzędziem niestety marnym.
Jonasz
2. Jonasz 14.12.2017 / 10:12
Ja się z Panem, Panie Konradzie, nie zgadzam. Wydaje mi się, że mailing może być potężną siłą w procesie zdobywania klientów, natomiast trzeba go prowadzić umiejętnie. Wystrzegać się zbyt ofensywnej treści marketingowej, zadbanie o kwestie techniczne (tutaj ma Pan całkowitą rację). Warto personalizować listy mailingowe w zależności od produktu, gdy mamy nieco szerszą ofertę i badać profil klienta. Nam do takiego personalizowanego mailingu przydaje się aplikacja emu mail, bo łatwiej ogarnąć sobie mailingi pod kątem poszczególnych profili.
Marek
3. Marek 10.05.2018 / 15:26
Bardzo ciekawy artykuł, ale mam wrażenie, że ciężko jest się obecnie przebić z email marketingiem. Ilość tego typu wiadomości, jaką dostajemy na skrzynkę pocztową sprawia, że przestajemy na nie zwracać uwagę. My w firmie przerzuciliśmy się na marketing smsowy, który realizujemy poprzez specjalną platformę http://playsms.pl Koszty stosunkowo niskie, a skuteczność imponująca.
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2020 interaktywnie.com. All rights reserved.