Renata Guzik
Renata Guzik 2013-06-03 23:58:06

Jak skutecznie relamować swoja firme w sieci?!

Czy ktoś z Was zajmował się kiedyś reklamowaniem swojej firmy w internecie? Jakie macie doświadczenia? Udało się? Pytam, bo ja długo się męczyłam i nie miałam klientów, więc moja firma z trudem wiązała koniec z końcem. Potem okazało się że mam zle pozycjonowaną stronę w sieci i nie potrafie sie przebić.
Dopiero jak zajęli sie mną spece z http://www.biztarget.pl/ to zyskałam drugi oddech.
Liczba wejść na stronę mi podskoczyła z pięćdziesięciu dziennie na tysiąc i zaczeli kupować moją biżuterię. Więc zastanawiam się czy coś jeszcze mogę zrobić, bo zatrudniłam kilka osób i chciałabym poznac wasze doświadczenia.

« Poprzednia  2 / 2 
Janusz Lipa
11. Janusz Lipa 06.08.2014 / 11:54
Marketing szeptany jest dyskretny, kto będzie miał ochotę, ten skorzysta z usługi. Nie narzuca się wtedy komuś na siłę czegoś, co go nie interesuje.
sti llll
12. sti llll 26.11.2014 / 08:31
Marketing szeptany jest bardzo ciekawym pomysłem na to aby zareklamować swoje usługi w sposób niebanalny, dobry lub najzwyczajniej zły.





http://www.arp.waw.pl/plakatowe/plakat.html
Mateusz NFN
13. Mateusz NFN 27.11.2014 / 14:15
Dla różnych typów działalności skuteczne będą rózne metody promocji. Dla jednych świetnym kanałem będzie facebook, dla innych porównywarki cen, a jeszcze dla innych reklama płatna w Google. Aby zrobić to dobrze musi zająć się tym ktoś kto się na tym zna.
Marta Szatkowska
14. Marta Szatkowska 20.02.2015 / 15:02
Ważne, żeby nie być nachalnych i proponować porządne artykuły, bo jeśli sprzedajemy gówno to i dobra reklama nie pomoże ;d
beeliner beeliner
15. beeliner beeliner 28.03.2015 / 17:57
Najlepszą metodą jest marketing szeptany, nic nie daje takiego rezultatu jak zadowolenie i poleceanie przez obecnych klientów :)
Sylwester Jezierski
16. Sylwester Jezierski 11.07.2015 / 18:07
Witajcie! Ten post jest marną próbą szeptanki. Nie warto nawet się wypowiadać.
Małgosia Jankowska
17. Małgosia Jankowska 14.07.2015 / 21:23
Noo, trochę podpada. Ale cóż spamerów nie braknie.
« Poprzednia  2 / 2 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Zaloguj się
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo
 
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.