Ewelina Majkowska
Ewelina Majkowska 2010-10-13 13:15:50

Whisper marketing jest wszędzie

Ostatnio podczas wizyty u mojej fryzjerki uświadomiłam sobie, że marketing szeptany otacza mnie z każdej strony. Podejrzewam, że zaleca mi te, a nie inne kosmetyki, ze względu na jakąś umowę reklamową a nie dlatego, że są dobre. To samo kosmetyczka. To znaczy nie mam na to dowodów ale jestem tego niemal pewna. W sumie to porażające, że na każdym kroku ktoś próbuje nas wkręcić.

« Poprzednia  2 / 2 
Kamil Trzosek
11. Kamil Trzosek 04.11.2010 / 08:21
Nawet sami czasami zajmujemy się takim marketingiem, chociaż nikt nam za to nie płaci:) Robimy małą reklamę niektórym produktom jakie kupujemy wśród naszych znajomych i rodziny. To już rzecz całkowicie normalna w dzisiejszych czasach. Pod tym względem to chyba kobiety mają znacznie więcej do powiedzenia niż mężczyźni:)
Ilona Kmieć
12. Ilona Kmieć 04.11.2010 / 13:54
Kobiety są chyba najlepsze w marketingu szeptanym:) To one codziennie przenoszą setki tysięcy nowych informacji o danych produktach i usługach. Poza tym to chyba właśnie kobiety najlepiej wiedzą co jak i gdzie można dzisiaj znaleźć. taki już jest nasz los:)
Marek Piwnik
13. Marek Piwnik 05.11.2010 / 14:39
Kobiety z natury są przystosowane do marketingu szeptanego. Mogą całe godziny przesiadywać na telefonie i gadać z koleżankami o torebkach, butach, żakietach i bluzkach. My mężczyźni mamy za to samochody, mecze i puby, gdzie możemy się po pracy napić piwa.
Adam Wolny
14. Adam Wolny 05.11.2010 / 21:32
Trzeba sobie zdać sprawę z tego, że taki marketing istniał i będzie istniał zawsze. Nie jesteśmy w stanie go w żaden sposób wyplenić, czy też może po prostu zniszczyć. tak to już jest i czy chcemy tego czy nie, to on po prostu jest stale przy nas obecny.
Marta Kania
15. Marta Kania 06.11.2010 / 15:26
Marketing szeptany najczęściej jest zauważalny wśród młodzieży. To ona głównie poddaje się jego działaniu. Można tutaj przytoczyć przykład telefonów komórkowych, ubrań i markowych gadżetów. trzeba jednak we wszystkim zachować stosowny umiar.
Hypester
16. Hypester 22.03.2011 / 19:37
Myślę, że to jest po prostu pierwotna cecha ludzi - przekonywać innych do tego, na czym nam zależy ;) jeśli ktoś coś sprzedaje, to naturalnie będzie zachęcał. Inną kwestią jest po prostu sieć relacji, w której największe znaczenie ma wiarygodność kolejnych 'węzłów'. Inna kwestia to taka, że wszystkie rzeczy powiązane z lifestylem są produktami, które chcemy, aby były rekomendowane, bo chcemy się identyfikować z tym do czego aspirujemy.

Agnieszka Ewert
17. Agnieszka Ewert 17.02.2012 / 16:34
Myślę, że czasami mężczyźni są na równi przystosowani do marketingu szeptanego;)
Fyr For
18. Fyr For 24.11.2014 / 13:20
Każdy jest chodzącą reklamą..



http://www.koperty24.pl/nadruk-firmowy-i-reklamowy
« Poprzednia  2 / 2 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Zaloguj się
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo
 
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.