Marcin Szklarski
Marcin Szklarski 2014-01-22 12:06:23

II edycja Szkoły Marketingu Interaktywnego

Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR informuje o starcie naboru uczestników do drugiej edycji Szkoły Marketingu Interaktywnego.

SMI dedykowana jest osobom mającym już doświadczenie w branży komunikacyjnej, którzy chcą także rozwijać swoje kompetencje w zakresie Digital/ Interactive.. i ma inspirować i skłaniać do wspólnych poszukiwań nowych, nie zawsze skomplikowanych rozwiązań, będących realnym wsparciem przy rozwijaniu biznesu.

Prowadzący zajęcia w SMI to grupa specjalistów reprezentujących zarówno środowisko agencyjne ( K2, MEC oraz 180 Heartbeat), klienckie, jak i osoby związane z jednostkami naukowymi i badawczymi. Zostali oni bardzo dobrze przyjęci przez kursantów I edycji, organizatorzy zdecydowali się oprzeć II edycję Szkoły o ten sam skład wykładowców. Ponadto sam kurs zostanie udoskonalony poprzez wprowadzenie nowych modułów i zaproszenie nowych prowadzących.

Sam kurs będzie podzielony na dziewięć 4-godzinnych bloków, które będą odbywać się co tydzień, w czwartki, w godzinach 15:00-19:00 w siedzibie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowe SAR przy ul. Czerskiej 8/10. Pierwsze zajęcia są zaplanowane na 3 kwietnia.

Więcej informacji, w tym harmonogram zajęć na stronie WWW http://smi.edu.pl/

Na podstawie komunikatu prasowego Marka Czarski (agencja Public Dialog).

Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Zaloguj się
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo
 
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2020 interaktywnie.com. All rights reserved.