Prawie 40 kursów, ponad 30 prowadzących i elastyczny model uczestnictwa w zajęciach. Wszystko na temat działań marketingowych w nowych mediach. Kursy startują już w marcu- donosi w komunikacie prasowym z 21 lutego Joanna Kółkowska (Prowly.com).
School of New Media rozpoczyna swoją działalność w Warszawie, zajęcia odbywać będą się w siedzibie Agory w weekendy, w podziale na bloki poranne oraz popołudniowe. Gazeta.pl jest głównym partnerem szkoły. Komunikacyjnie inicjatywę wspiera aplikacja dla profesjonalistów PR, Prowly.com.
Wśród wykładowców School of New Media znajdują się osoby takie jak Michał Sadowski, CEO Brand24, dr Albert Hupa, CEO IRCenter, dr Anna Miotk, autorka książek o social media i PR. Są także blogerzy oraz osoby zajmujące się nowymi mediami za granicą, m.in. Senior Community Manager w AVAST Software Julia Szymańska czy konsultantka, coach i blogerka Sylwia Presley, pracująca w Wielkiej Brytanii, a także Kuba Jankowski, współtwórca i prowadzący programu MaturaToBzdura, a obecnie opiekun partnerów w AIA, sieci partnerskiej YouTube.
Wszystkie kursy są podzielone na część teoretyczną oraz część praktyczną, podczas której pod okiem prowadzących uczestnicy będą sprawdzać swoją wiedzę na przykładach.
Więcej informacji znajduje się na stronie szkoły, pod adresem schoolofnewmedia.pl oraz na Facebooku.
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo zalogować przez Facebooka