W odpowiedzi na ciągłą zmianę, jaką obserwujemy na arenie mediów społecznościowych rozpoczynamy cykl szkoleń z zakresu marketingu i sprzedaży w social media oraz strategii social media.
Szkolenia te systematyzują i ukierunkowują na konkretne działanie. Pobudzają i inspirują, ukazują możliwości działania i rozwoju, a także budują nowe kanały sprzedaży.
Posiadamy doświadczenie w prowadzeniu projektów dla startupów, specjalistów ds. marketingu oraz właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów w bardzo komfortowych warunkach, przez wzgląd na ilość uczestników - max 9 osób.
Nasze szkolenia to:
-Duża dawka praktycznej wiedzy, zaskakujące statystyki, rzetelna informacja i najświeższe informacje.
-Szczegółowa analiza danych odnosząca się do zaistniałych zdarzeń, zgodna z zainteresowaniami uczestników.
-Raport w wersji elektronicznej prezentujący audyt wizerunku firmy w Internecie.
-Indywidualne konsultacje na podstawie przeprowadzonego audytu, w dniu szkolenia bądź w dogodnym dla uczestnika terminie.
-Warsztatowe warunki pracy w grupach.
-Indywidualne podejście do każdego uczestnika.
-Otwartość w przekazywaniu wiedzy, atmosfera współpracy i partnerskie relacje.
-Rozmowy przy kawie oraz wspólny lunch.
-Konkurencyjne ceny oraz indywidualne rabaty dla większej ilości uczestników.
Dla kogo szkolenie:
-Specjalistów ds. marketingu.
-Działów marketingu.
-Managerów.
-Właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
-Pasjonatów social media.
-Wszystkich osób zainteresowanych tematem.
Więcej informacji na: http://www.punktkrytyczny.pl/#!szkolenia/c1qhu
Szkolenia odbywają się w Katowicach, organizatorem jest firma Punkt Krytyczny Centrum Informacji Biznesowej.