2017-03-24 09:19:25

"Polish boy wanted" to nie jedyna kampania, która zaczęła się od fake'a

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
Witek Wnuk
1. Witek Wnuk 27.03.2017 / 21:00
"... i zmusić do bardziej krytycznego p e r c y p o w a n i a rzeczywistości jaką jest..."
pisze senior copywriter agencji insignia....
Krzysztof Gońda
2. Krzysztof Gońda 28.03.2017 / 13:57
Ech, Witek, szkoda strzępić ryja.
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.