2018-05-08 12:41:28

Snapchat rozczarowuje reklamodawców i użytkowników. Dlaczego zmiany nie przyniosły oczekiwanych skutków?

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
Snrr
1. Snrr 21.05.2018 / 09:46
Pan Sosnowski pieprzy jak potluczony.

Za to pani Diłaj napisala swietny tekst, a slowa o "niechcianym contencie" to rozbicie banku.
Grzesiek PeP
2. Grzesiek PeP 02.08.2018 / 13:38
Chyba nigdy nie zrozumiem fenomenu Snapchata ...
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.