2017-06-28 14:16:33

Te marki spożywcze wiedzą, jak korzystać z social mediów. Zobacz, jak tworzyć content na Facebooka

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
pysio
1. pysio 29.06.2017 / 09:00
"Oczywiście zdążają się słabsze kreacje, ale jest to ułamek." A komuś tu się zdarzają dające po oczach błędy :)
erykkk
2. erykkk 29.06.2017 / 09:30
Panie Adamie, to tylko przykłady kreacji. Szkoda, że nie napisał Pan w czym tkwi sukces. Wiadomo, że "content ma być angażujący" - ale to tylko slogan, banał. Co to znaczy i jak go robić? Może tutaj, na forum, jako specjalista, by pan to nam opisal.
tommy
3. tommy 29.06.2017 / 11:27
Popieram erykkk, też by mnie interesowały większe konkrety, zwłaszcza od seniora - "eksperta".
adam
4. adam 29.06.2017 / 13:43
Adam, Adam, Adam.... napisz, napisz, napisz :)
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.