Jaki macie stosunek do kampanii reklamowych w serwisach społecznościowych? Chodzi mi głównie o Facebooka. Ostatnio była robiona kampania małego Głoda i wiele innych. Czy uważacie, ze słusznie sie je przeprowadza właśnie w takich serwisach.
@marek kowalewski Nie wydaje mi się, że Igorowi chodziło o reklamę poprzez wysyłanie spamu, tylko np. kampanie w formie chociażby fanpejdżów. Myślę, że to nie jest zły pomysł - oczywiście, trzeba sobie zdawać sprawę z jakim typem odbiorcy ma się do czynienia. Taka reklama ma często na celu budowanie społeczności i ludzie często dołączają się do niej świadomie.
myślę, że te kampanie zdecydowanie lepiej się przyjmują i dają szerszy efekt, nie są aż tak nachalne jak te z telewizji, ale z drugiej strony wkurza mnie to ciągłe bombardowanie reklamami ze wszystkich stron ;/
Serwisy społecznościowe to potęga i nie ma się co dziwić, że wszyscy wykorzystują je do reklamowania się. Taka reklama powinna być ciekawa dla odbiorców, wtedy też jest skuteczna.
To przepraszam w jakich serwisach ma się reklamować "Mały głód"? Na http://bankier.pl Czy co? ;) Taka maskotka ma bardzo duży potencjał w social media. Ja bym zrobił do tego jeszcze gre na platformie FB z jakims fajnym rankingiem. Reklama targetowaną. Konkursy z nagrodami. Jest jeszcze bardzo duży niewykorzystany potencjał.
Reklamy na Facebooku i innych mediach społecznościowych z pewnością są bardzo skuteczne, ale faktycznie zaczynają już trochę przytłaczać. Mnie irytują zwłaszcza reklamy na instagramie - nie mogę się do nich przyzwyczaić.
Kampanie w social mediach i ogólnie prowadzenie kanałów social mediowych to świetne narzędzie marketingowe i praktycznie must have dla wszystkich firm, które chcą jakoś zaistnieć w sieci. Ale też żeby zrobić to w odpowiedni sposób warto zgłosić się o pomoc do profesjonalistów - :)