próbuję się rozeznać w serwisowaniu urządzen appla i już sam nie wiem, czy między różnymi serwisami jest różnica w cenie załatwienia danej usterki czy też nie? albo przykładowo czy czas naprawienia jej może się różnić w zależności od serwisu?
Ależ oczywiście, że różnice są pomiędzy zakładami więc trzeba wybierać te z najlepszymi opiniami. Przede wszystkim chodzi o kadrę - lepiej wykształcona będzie szybciej i sprawniej obsługiwać i organizować pracę. To ważne, żeby słuchac opinii, inaczej idziemy tak naprawdę w ciemno.
Ale gdzie ja mam szukać tych opinii? Wszędzie są tylko podane adresy, polecam itd. a nie ma ani dlaczego, ani jaki czas na wykonanie naprawy potrzebny, nic a to właśnie na tych informacjach mi najbardziej zależało. Nie wiedziałem czy już nie wysłać na chybił trafił po prostu.
Spokojnie, najrozsądniej będzie po prostu zgłosić się w takim razie do ESPO i już Ci tłumaczę dlaczego. Z tych parametrów które opisujesz, to najważniejszy jest czas i skuteczność. Co do czasu nie mam żadnych zarzutów, wysłanie, naprawa i powrót sprzętu trwał 6 dni, a to mega szybko przy rodzaju uszkodzenia jaki im zafundowałam ^^ No i co tu dużo gadać - sprzęt wrócił w nienaruszonym stanie wizualnym no i co wazniejsze - do dziś działa bez zarzutu choć to już nie jest najnowszy model. Naprawili raz a dobrze a chyba o to właąśnie chodzi.