Marcin Szklarski
Marcin Szklarski 2014-02-13 19:49:17

HUAWEI Device na trzecim miejscu wśród globalnych sprzedawców smartfonów

HUAWEI, wiodący globalny dostawca rozwiązań teleinformatycznych (ICT), zajął trzecie miejsce w globalnym rankingu sprzedaży smartfonów podsumowującym 2013 rok
- informuje w dzisiejszym komunikacie prasowym Joanna Manarczyk (Account Executive w Monday PR).

Ranking opracowały firmy zajmujące sią analizami i badaniami rynku - International Data Corporation (IDC), Strategy Analytics i Canalys. Według raportu “Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker” przygotowanego przez IDC, HUAWEI utrzymał pozycję trzeciego dostawcy na świecie, notując najwyższy wzrost sprzedaży w stosunku do ubiegłego roku – aż 67,5 proc. W 2013 roku udział HUAWEI w rynku wyniósł 4,9 proc., przy łącznej liczbie 48,8 mln sprzedanych smartfonów.

Według raportu, globalna sprzedaż smartfonów w 2013 roku wzrosła o 38 proc. - w sumie sprzedano ponad 1 mld urządzeń. W czwartym kwartale 2013 roku HUAWEI odnotował wzrost w dostawach urządzeń o 56,6 proc. (16,4 milionów) w stosunku do tego samego okresu w 2012 roku Łącznie w 2013 roku HUAWEI sprzedał 55,5 mln telefonów komórkowych , zajmując piąte miejsce na świecie, przy udziale w rynku na poziomie 3 proc.

HUAWEI utrzymał trzecią pozycję na świecie, notując najwyższy wzrost sprzedaży w stosunku do ubiegłego roku wśród wszystkich liderów rynku. Firma podniosła również swój prestiż dzięki zwiększeniu ilości urządzeń wyprodukowanych pod własną marką - komentuje IDC.

Wyniki rankingu dowodzą, że przyjęta przez HUAWEI strategia, która polega na skupieniu się na hi-endowych produktach, jest skuteczna. Według HUAWEI, w 2013 roku firma sprzedała 52 miliony smartfonów, co oznacza wzrost o ponad 60 proc. w skali rok do roku, przy jednoczesnym wzroście przychodów o 18 proc. (9 mld USD w skali roku). Obecnie urządzenia mobilne HUAWEI są dostępne w ponad 140 krajach, dzięki współpracy z ponad 600 dostawcami na całym świecie.

W 2013 roku smartfony stanowiły 87 proc. wyprodukowanych telefonów HUAWEI, z czego 12 proc. stanowiły urządzenia w cenie powyżej 250 USD, m.in. smartfon HUAWEI Ascend P6. Od momentu premiery (18 czerwca 2013) sprzedano ponad 3 mln tych urządzeń, a smartfon jest już dostępny w ponad 100 krajach.

HUAWEI oferuje produkty, które łączą jakość, innowacyjność i nowoczesny design. Ta długofalowa , konsekwentnie realizowana przez firmę strategia pozwoliła wzmocnić jej pozycję na światowym rynku.

Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Zaloguj się
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo
 
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2020 interaktywnie.com. All rights reserved.