OpenAI rozwija możliwości swojego flagowego chatbota, wprowadzając funkcję, która zmieni sposób, w jaki korzystamy z wyszukiwania internetowego.
Oba rozwiązania są już dostępne globalnie w ramach rozszerzonego pakietu TikTok Safety Suite. Towarzyszy im nowy przewodnik, Brand Safety & Suitability Playbook, który krok po kroku pokazuje, jak chronić reputację marki i precyzyjnie zarządzać dopasowaniem reklam.
Innowacyjne narzędzie za pomocą literackich opowiadań wspiera zespoły i liderów w budowaniu zdrowych relacji, rozwijaniu kompetencji interpersonalnych i kształtowaniu pozytywnego środowiska pracy.
Netflix wprowadza funkcję wyszukiwania opartą na sztucznej inteligencji, która ma na celu transformację sposobu odkrywania treści na platformie.
Co drugi Polak (52 proc.) obawia się kradzieży tożsamości, ale nie wszyscy odczuwają niebezpieczeństwo w takim samym stopniu.
Instagram wprowadził innowacyjną funkcję o nazwie Blend, która rewolucjonizuje sposób, w jaki użytkownicy dzielą się treściami i odkrywają nowe materiały wideo.
Kultowy ogień na puszce w tym roku zyskał nowy pomarańczowy smak. Napój jest już dostępny w sklepach w całej Polsce.
Serwis wchodzi na polski rynek z nową platformą edukacyjną dla małych i średnich przedsiębiorstw. Ma ona pomóc lokalnym firmom w lepszym zrozumieniu potencjału marketingowego aplikacji oraz w skutecznym planowaniu w niej kampanii reklamowych.
W trakcie postępowania antymonopolowego przeciwko firmie Meta, jej CEO Mark Zuckerberg przyznał, że sukces TikToka stanowił poważne zagrożenie dla działalności spółki.
Mimo wzrostu cen, Polacy nie zamierzają rezygnować z wielkanocnych tradycji. Jak pokazuje najnowsze badanie PayPo, święta wielkanocne wciąż postrzegane są jako istotne wydarzenie o charakterze rodzinnym i społecznym – nawet jeśli z jeszcze większą troską musimy podchodzić do domowych finansów.
Dzięki technologii życie może być prostsze i w T-Mobile wiemy o tym doskonale. To właśnie dzięki innowacjom nie musimy już stawiać się w placówce czy czekać w długiej kolejce, by założyć konto w banku czy zamówić pewne usługi. Wystarczy kilka kliknięć na smartfonie, „selfie”, zdjęcie dowodu osobistego i gotowe.
YouTube pracuje nad nową funkcją, która pozwoli użytkownikom na ustawienie dziennego limitu czasu spędzanego na oglądaniu Shorts – krótkich, dynamicznych filmików, które w ostatnich latach zyskały ogromną popularność.
Phishing jest obecnie najpopularniejszą metodą cyberataku. Firma Darktrace przeanalizowała dane dotyczące cyberataków od ponad 10 000 klientów na całym świecie.
Ta kooperacja to naturalny krok w stronę jeszcze większej otwartości na nowe pomysły i potrzeby współczesnych Mam.
edług danych analizowanych przez firmę Wedel średnia sprzedaż w kategorii produktów, takich jak czekoladowe zajączki czy małe jajeczka, rośnie trzykrotnie względem średniej miesięcznej poza okresami świątecznymi.
Cyfrowy świat to nie tylko olbrzymie możliwości, ale i nowe zagrożenia. Jak chronić najmłodszych przed oszustwami, cyberprzemocą i niebezpieczeństwami? Odpowiedzi na te trudne, ale kluczowe pytania postarało się dać GAMIVO w dostępnym za darmo poradniku „Children's Safety in Cyberspace”.
Nowoczesna sortownia o potencjalnej wydajności ponad 35 tys. paczek na godzinę została zaprojektowana z uwzględnieniem kryteriów wysokiej efektywności operacyjnej, innowacyjności technologicznej oraz zrównoważonego rozwoju.
Badanie gemiusAudience, realizowane w Czechach pod nazwą NetMonitor, to jedyny niezależny i audytowany pomiar ruchu internetowego w Czechach, który od 2000 roku dostarcza rynkowi wiarygodnych danych dotyczących ruchu i profilu społeczno-demograficznego użytkowników.
Jak pokazują dane z Allegro, wielkanocny sezon zakupowy w kategorii słodyczy, przekąsek i deserów zaczyna się już ponad miesiąc przed Świętami, a największe zainteresowanie przypada na tydzień poprzedzający Wielkanoc.