Serwis oddaje w ręce użytkowników kolejne funkcje, które pomogą jeszcze lepiej dostosować zawartość zakładki "Dla Ciebie".
Nowe funkcje koncentrują się na automatyzacji zadań administracyjnych, poprawie dostępu do danych i usprawnieniu współpracy w organizacjach.
Wyniki najnowszego raportu nie pozostawiają złudzeń. Spośród dziesięciu różnych kategorii zakupowych Polacy najczęściej ograniczą swoje wydatki na cztery z nich. Robi to ponad 30 procent kupujących.
Wkrótce o GG pod nazwą GGapp będzie mogła usłyszeć cała Europa, jako super aplikacji, która w jednym miejscu zapewni bezpieczną komunikację w formie czatów tekstowych i rozmów audio-wideo, z funkcją społecznościową z możliwością udostępniania zdjęć, postów i filmów, płatnościami mobilnymi online, wysyłaniem pieniędzy między użytkownikami z opcją wymiany walut, dostępem do szerokiego katalogu usług cyfrowych oraz e-commerce.
Celem narzędzia jest wspieranie twórców w rozwijaniu kariery poprzez dostęp do zaawansowanych danych i analiz związanych z ich aktywnością na TikToku.
Za nami Dzień Dziecka. Polacy coraz bardziej świadomie kształtują relacje z dziećmi, codziennie okazując im miłość poprzez słowa. Wspólne aktywności, takie jak podróże, czytanie książek czy rozmowy o uczuciach są na porządku dziennym, a wartości takie jak empatia i tolerancja są fundamentem wychowania.
W nowej roli, Julia Kuczyńska promuje swoje ulubione produkty z portfolio Avon, w tym najnowszy tusz do rzęs Fan-Omenal, z którym pojawi się na okładce czerwcowego katalogu.
W aplikacji PKO Junior na najmłodszych użytkowników czeka niespodzianka. Nowości dotyczą również rodziców.
To kolejny krok w umacnianiu pozycji rynkowej VeloBanku. Połączone doświadczenie obu instytucji będzie fundamentem do rozwoju innowacyjnej oferty i dalszego podnoszenia jakości obsługi klienta.
O praktycznych aspektach wykorzystania AI w kampaniach reklamowych, ukrytych kosztach, pułapkach i realnych możliwościach tej technologii rozmawiamy z Maciejem Maciejewskim (Co-Founder & Creative Director) i Błażejem Baarem (Co-Founder & Executive Producer) z agencji pro/porcja, którzy od kilku lat pracują z AI w produkcji materiałów dla marek.
Spotify ogłosiło w środę pakiet nowych funkcji, które znacząco wzmocnią pozycję podcastów w aplikacji i uczynią je bardziej dostępnymi dla słuchaczy. To strategiczny ruch w trwającej batalii z globalnymi konkurentami, takimi jak Apple Podcasts i YouTube, które od lat rywalizują o dominację na dynamicznie rozwijającym się rynku podcastów.
Wyobraź sobie, że uruchamiasz komputer, a zamiast znajomego pulpitu pojawia się złowroga wiadomość: „Twoje pliki zostały zaszyfrowane. Jeśli chcesz je odzyskać, zapłać okup.” Brzmi jak scenariusz thrillera? Niestety, to często dotyczy firm i użytkowników prywatnych.
Sieć wraz z dynamicznym rozwojem siatki placówek zwiększa się liczba sklepów w nowych formatach.
YouTube osiągnął historyczny sukces na amerykańskim rynku telewizyjnym, po raz trzeci z rzędu zajmując pozycję lidera w udziale czasu oglądania telewizji. Zgodnie z najnowszym raportem Nielsen „Media Distributor Gauge" za kwiecień 2025 roku, platforma Google odpowiadała za 12,4% całkowitego czasu spędzanego przez widzów przed telewizorem, wyraźnie wyprzedzając Disney (10,7% udziału) oraz Netflix i Paramount, które zajęły niższe pozycje w rankingu.
Badanie EY - AI Sentiment Index - wskazało, że 74% osób czuje się komfortowo z obecnością AI w ich codziennym życiu. Są jednak rozwiązania, którym nie ufamy.
Nowa odsłona Urządzamy.pl to przede wszystkim odpowiedź na rosnące potrzeby użytkowników mobilnych.
Analiza blisko 543 tys. promocji gazetkowych wykazała, że w I kw. br. sieci handlowe zaoferowały ich o 11,7% więcej niż rok wcześniej. W analogicznym okresie ubiegłego roku przybyło rok do roku tylko 1,5% takich ofert.
Podcast marki Wedel „Wedle Uznania" dostępny jest już na platformie Spotify oraz w serwisie YouTube. Za jego produkcję i realizację odpowiada zespół komunikacji Wedla wraz z partnerami zewnętrznymi.
Coroczna konferencja Google I/O 2025, która odbyła się w Mountain View, po raz kolejny potwierdziła, że sztuczna inteligencja jest dziś sercem innowacji technologicznej.