"db" <db@db.com>
"db" 2013-05-12 19:42:17

Poczta_głosowa

Witam Mam telefon stacjonarny w TP, teraz to jest Orange. Działa poczta głosowa, jednak włącza się ona dopiero po 6 czy 7 sygnałach. Jak zmienić żeby włączała się wcześniej, na przykład po 3 lub 4 sygnałach? Rzadko jestem w domu i przeważnie odpowiadam na wiadomości nagrane, a osoby dzwoniące niecierpliwią się, że muszą tak długo czekać. Pod numerem 19555 nie ma opcji pozwalającej na taką zmianę. Pozdrowienia

 1 / 1 
1. Ircys 13.05.2013 / 08:08
On 12 Maj, 19:42, "db" pisze...
> Mam telefon stacjonarny w TP, teraz to jest Orange.
> Dzia a poczta g osowa, jednak w cza si ona dopiero
> po 6 czy 7 sygna ach.
> Jak zmieni eby w cza a si wcze niej, na przyk ad
> po 3 lub 4 sygna ach? Rzadko jestem w domu i przewa nie
> odpowiadam na wiadomo ci nagrane, a osoby dzwoni ce
> niecierpliwi si , e musz tak d ugo czeka .
> Pod numerem 19555 nie ma opcji pozwalaj cej na tak
> zmian .

Kiedyś można było tym czasem sterować z poziomu aparatu (kod 19),
teraz jest już nowocześniej - tylko poprzez paszczowe zlecenie
ustawienia
konkretnego czasu na infolinii 19393 :)

Ircys
2. adresss@poczta.pl 13.05.2013 / 23:25
On Sun, 12 May 2013 19:42:17 +0200, "db" wrote:

>Witam
>
>Mam telefon stacjonarny w TP, teraz to jest Orange.

nie nadal masz TP, bo z TP podpisales umowe i TP nadal swiadczy usluge
i to TP nadal wystawia faktury.

--
ThinkXtra
3. Smok Eustachy 16.05.2013 / 13:10
W dniu 13.05.2013 08:08, Ircys pisze:
> Kiedyś można było tym czasem sterować z poziomu aparatu (kod 19),
> teraz jest już nowocześniej - tylko poprzez paszczowe zlecenie
> ustawienia
> konkretnego czasu na infolinii 19393 :)

Powaznie?
 1 / 1 
Arrow
newsletter
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
Opcom Sp. z o.o.
Merix Studio
aberit agencja interaktywna
Fabryka e-biznesu Sp. z o.o.
 
 

Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
© 2014 interaktywnie.com. All rights reserved. Created by Opcom