2008-10-28 00:00:00

Ocena największych i najpopularniejszych e-sklepów w Polsce

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
pewien jegomość
1. pewien jegomość 28.10.2008 / 12:39
Ohohooooo

Wsród odzieży pierwsze miejsce e-lady.... no nie moge ;-)
Zawstydzony
2. Zawstydzony 28.10.2008 / 13:34
No i mamy fantastyczny przykład jak wielką bolączką naszego rynku jest brak ekspertów i działalność "ekspertów" samozwańczych. To jest kolejny cios w krzewienie wiedzy o profesjonalnych rozwiązaniach internetowych.
Nowicki Zbigniew
3. Nowicki Zbigniew 28.10.2008 / 15:06
Zainspirowany przedstawionymi wynikami rankingu chciałbym zasugerować dodatkowe kryterium ewaluacji, aż dziwne, że nie uwzględnione podczas ocen.
Mianowicie chodzi o rozkład UU, co jest konkretnym wskaźnikiem czy serwis jest, czy nie jest skuteczny, czy są, czy nie prowadzone konkretne działania z kierowaniem ruchu.
Dla przykładu w kwestionowanej tu odzieży :] liczą się wyłącznie 3 pierwsze podmioty rankingu, reszta jest w granicach błędu. GoogleTrends pokazują ponad 2x przewagę intytymna.pl nad e-lady.pl w UU. Jak to się ma do zajętej pozycji?

http://trends.google.com/websites?q=www.intymna.pl%2C+www.e-lady.pl%2C+www.butik.net.pl&geo=PL&date=2008&sort=0
pewien jegomość
4. pewien jegomość 28.10.2008 / 15:12
Panie Zbigniewie

Ten sklep dzialal na tyle nieporadnie, ze juz go nie ma w pewnej wielkiej sieci afiliacyjnej. Jest przykladem jak sklep wygladac nie powinien. Zaglosowali tu sami klienci swoim portfelem.

Siedze w tej branzy juz bardzo dlugo i ten wynik wzbudza we mnie usmiech politowania co do fachowosci oceniajacych. Chociaz moze nie ich nalezaloby sie czepiac a tworcow kreteriow ocen.
Adam Jankowski
5. Adam Jankowski 29.10.2008 / 15:29
Szkoda że w badaniu nie uwzględniono branży telekomunikacyjnej. Ostatnimi czasy da sie zauważyć gwaltowny wzrost... Mocno pracujemy aby było lepiej i lepiej :) nie jest to łatwe, sa bariery, ale idziemy do przodu.
Jacek Gadzinowski
6. Jacek Gadzinowski 02.11.2008 / 10:53
Brak płatności kartą kretydową? Ot tajemnica poliszynela...
Wynik walki sklepów o rentowność. Działając na bardzo niskich marżach, nie oddasz jeszcze kilku % bankowi.

Korzystając z e-sklepów internetowych, najważniejsze dla klienta jest:
- szybkość i niezawodność dostawy
- dotarcie przesyłki w stanie nienaruszonym (zaufanie)
- szybka i kompetentna obsługa
- dostępność towaru na magazynie (klient nie lubi dropshopping'u)
- czytelność oferty na stronie sklepu oraz łatwość dotarcia do informacji.
Z tym jest jeszcze dość różnie w polskich sklepach internetowych.

I to takze tych z top tego zestawiania, stad wyniki są dla mnie conajmniej dyskusyjne. Ranking jest tragiczny, żenujący, i jakkolwiek to powiedzieć - mierny. Megamedia - sklepem roku? EOT

A co do listy, zobaczymy za rok...
Kondycja e-shopów, podsumowanie 4 kwartału (luty 2009?) będzie dość mocną cenzura. Kto jeszcze moze nas opuścić, dołączajac do wymienionej trójcy która zakończyła żywot - przekonamy się niedługo.
Ekspert
7. Ekspert 20.12.2016 / 17:07
Faktycznie pierwsze miejsce sklepu z odzieżą e-lady, co to wogóle za sklep? Tak jakby dodać pierwszy lepszy sklep http://www.kostium.com
marcin jedrych
8. marcin jedrych 19.04.2017 / 08:55
Jak perfumy to tylko http://odlewkiperfum.pl
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2017 interaktywnie.com. All rights reserved.