Komentarze

Małgorzata Zduńska
Ostatni post: Małgorzata Zduńska 2018-05-15 15:14:50
Ponad 90 proc. polskich internautów robi zakupy w...

Ten rozwój handlu w internecie bardzo cieszy. Moim zdaniem najważniejszą cechą sklepu online jest to czy jest on przyjazny i intuicyjny w obsłudze dla użytkownika.

Ostatni post: Mariusz 2018-05-10 15:59:41
Jak popularność inteligentnych asystentów...

Potencjał rynku jest ogromny i mam wrażenie, że jest nieskończona ilość sposobów i narzędzi, dzięki którym każdy, nawet najmniejszy esklep może się rozwijać. Kluczem jest tylko...

Ostatni post: Norbert Gil 2018-05-10 15:55:34
Jak i czym wspierać sprzedaż w internecie?

U mnie bardzo pomocna okazała się wtyczka do wordpressa WooCommerce PlaySMS, która obsługuje automatyczną wysyłkę smsów do klientów w zależności od wydarzenia w sklepie, np potwierdzenie...

Ostatni post: Stanisław 2018-05-10 15:32:22
M-rewolucja. Jak Zalando zmieniło swoje podejście...

Wydaję mi się, że coraz więcej firm zdaję sobie sprawę z tego, że smartfony mogą być wykorzystywane jako bardzo skteczny kanał do komunikownia się z klientami. W mojej firmie stosujemy...

Ostatni post: Zdziwiony 2018-05-10 09:16:32
Aż 38 proc. Polaków nie kupiło prezentów w...

Nie ma się co dziwić. W internecie kupisz szybciej, taniej, bez kolejki, nawet w środku nocy. Najwygodniej kupić e-vouchery prezentowe, np. http://https://prezentokracja.pl/. Chwila moment i...

wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2020 interaktywnie.com. All rights reserved.