Jak informuje Presonal PR w swym dzisiejszym komunikacie stworzono pierwszą polską platformę handlową skierowanę bezpośrednio do agrobiznesu- Agrobaltica.pl, które ma ułatwić rolnikom i hodowcom e-handel, kontakt z inwestorami, zdobywanie kontrahentów, negocjacje oraz detaliczną i hurtową sprzedaż swoich produktów i usług.
Z serwisu mogą korzystać rolnicy, hodowcy, producenci i dilerzy maszyn rolniczych, oferujący usługi serwisowe, wytwórcy pasz i nawozów, producenci żywności ekologicznej oraz gospodarstwa agroturystyczne. Swoje miejsce odnajdzie także sektor łowiecki i wędkarski, a także firmy, które posiadają oferty dla agrobiznesu.
Na tym wirtualnym targu wystawiają się wielcy producenci, hodowcy i małe firmy, ale także osoby indywidualne
Agrotablica.pl to miejsce wspomagające małych przedsiębiorców i osoby, które chcą zaistnieć w branży, ale nie posiadają kontaktów i odpowiedniej wiedzy na temat prowadzenia e-biznesu. Dzięki platformie, praktycznie każdy będzie mógł w bardzo prosty sposób sprzedawać swoje towary i usługi. W kolejnej fazie rozwoju wprowadzona zostanie możliwość zakładania własnych e-sklepów. Będzie można podpiąć do niego adres internetowy, swoje logo i dobrać kolorystykę. Uruchomione zostaną narzędzia pozwalające na samodzielne generowanie linków i reklam swoich produktów lub usług, które później będzie można zamieścić w wybranych miejscach. Dodatkowym narzędziem zwiększającym szanse na sprzedaż jest też samoobsługowa reklama tekstowa, która pozwala przy minimalnych nakładach dotrzeć do wszystkich użytkowników serwisu.
Agrotablica.pl to e-giełda rolna, na której można się targować, negocjować
i reklamować swoje produkty. To miejsce dla każdego, kto chce wyjść ze swoim towarem poza ramy swojego regionu, nawiązać kontakty biznesowe, zrobić zapasy na zimę lub po prostu kupić sobie nowy płot.
Jak działa e-giełda?
Agrotablica.pl jest bardzo prosta w obsłudze, posiada przejrzysty interfejs. Aby korzystać z możliwości serwisu wystarczy zarejestrować się i założyć darmowe konto. Do końca grudnia można wystawiać swoje przedmioty za 0 zł na 45 dni, a polecając serwis znajomym, zdobyć 50 zł, które można wykorzystać na działania w Agrotablica.pl. Co najważniejsze, serwis nie pobiera i nigdy nie będzie pobierał żadnych prowizji od sprzedaży. Warunkiem wystawienia produktu jest uiszczenie symbolicznej złotówki. Za dodatkową drobną opłatą można wyróżnić lub promować sprzedaż. Użytkownicy dostają swoje e-Portfele, które mogą doładowywać
i swobodnie korzystać z możliwości serwisu. Ułatwia to funkcjonowanie przy zamieszczaniu większej ilości asortymentu. Serwis zadba o to, żeby wystawiona oferta została skierowana do odpowiedniej i wykazującej zainteresowanie produktem grupy docelowej, zapewni również bezpieczeństwo transakcji płatniczych, ochronę danych i praw konsumenta. Opcja negocjacji jest zupełnie dobrowolna, ale z racji specyfiki środowiska bardzo wskazana. - Co prawda biznes przeniósł się do internetu, ale wciąż pragniemy pielęgnować reguły panujące od zamierzchłych czasów na typowych giełdach. Sprzedający może zaakceptować propozycję klienta lub zerwać negocjację tak, jak na prawdziwym targowisku - dodaje pomysłodawca
serwisu Aglotablica.pl, Radosław Sikorski.
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo zalogować przez Facebooka