W trakcie postępowania antymonopolowego przeciwko firmie Meta, jej CEO Mark Zuckerberg przyznał, że sukces TikToka stanowił poważne zagrożenie dla działalności spółki.
Mimo wzrostu cen, Polacy nie zamierzają rezygnować z wielkanocnych tradycji. Jak pokazuje najnowsze badanie PayPo, święta wielkanocne wciąż postrzegane są jako istotne wydarzenie o charakterze rodzinnym i społecznym – nawet jeśli z jeszcze większą troską musimy podchodzić do domowych finansów.
Dzięki technologii życie może być prostsze i w T-Mobile wiemy o tym doskonale. To właśnie dzięki innowacjom nie musimy już stawiać się w placówce czy czekać w długiej kolejce, by założyć konto w banku czy zamówić pewne usługi. Wystarczy kilka kliknięć na smartfonie, „selfie”, zdjęcie dowodu osobistego i gotowe.
YouTube pracuje nad nową funkcją, która pozwoli użytkownikom na ustawienie dziennego limitu czasu spędzanego na oglądaniu Shorts – krótkich, dynamicznych filmików, które w ostatnich latach zyskały ogromną popularność.
Phishing jest obecnie najpopularniejszą metodą cyberataku. Firma Darktrace przeanalizowała dane dotyczące cyberataków od ponad 10 000 klientów na całym świecie.
Ta kooperacja to naturalny krok w stronę jeszcze większej otwartości na nowe pomysły i potrzeby współczesnych Mam.
edług danych analizowanych przez firmę Wedel średnia sprzedaż w kategorii produktów, takich jak czekoladowe zajączki czy małe jajeczka, rośnie trzykrotnie względem średniej miesięcznej poza okresami świątecznymi.
Cyfrowy świat to nie tylko olbrzymie możliwości, ale i nowe zagrożenia. Jak chronić najmłodszych przed oszustwami, cyberprzemocą i niebezpieczeństwami? Odpowiedzi na te trudne, ale kluczowe pytania postarało się dać GAMIVO w dostępnym za darmo poradniku „Children's Safety in Cyberspace”.
Nowoczesna sortownia o potencjalnej wydajności ponad 35 tys. paczek na godzinę została zaprojektowana z uwzględnieniem kryteriów wysokiej efektywności operacyjnej, innowacyjności technologicznej oraz zrównoważonego rozwoju.
Badanie gemiusAudience, realizowane w Czechach pod nazwą NetMonitor, to jedyny niezależny i audytowany pomiar ruchu internetowego w Czechach, który od 2000 roku dostarcza rynkowi wiarygodnych danych dotyczących ruchu i profilu społeczno-demograficznego użytkowników.
Jak pokazują dane z Allegro, wielkanocny sezon zakupowy w kategorii słodyczy, przekąsek i deserów zaczyna się już ponad miesiąc przed Świętami, a największe zainteresowanie przypada na tydzień poprzedzający Wielkanoc.
Według raportu „Rynek sponsoringu sportowego 2023”, aż 81 proc. konsumentów twierdzi, że sponsoring jest najbardziej wiarygodnym kanałem reklamowym.
Nowe funkcje obejmują usprawnienia w rozmowach, połączeniach oraz kanałach i stanowią element strategii utrzymania przewagi konkurencyjnej nad platformami takimi jak Telegram czy Discord.
Jak pokazują najnowsze badanie TRUSTMATE.io niemal 40% Polaków trafia na fałszywe opinie. Co więcej, aż 25% badanych miało problem z odróżnieniem prawdziwych recenzji, co wskazuje na coraz bardziej zaawansowane techniki manipulacji opiniami. Pomimo działań UOKiK-u, proceder kwitnie choć jest zagrożony karą sięgającą nawet 10 proc. obrotu uznanego za winnego przedsiębiorcy.
Ponad 12 tysięcy pracowników PZU otrzymało dostęp do opartego na generatywnej sztucznej inteligencji asystenta AI w formie chata. To jedno z największych wdrożeń tego typu narzędzia dla pracowników w Polsce i kolejny projekt PZU wykorzystujący GenAI.
YouTube niedawno ogłosił rozszerzenie swojego eksperymentalnego programu mającego na celu identyfikację i regulację treści generowanych przez sztuczną inteligencję, które wykorzystują wizerunek twórców, artystów i znanych osobistości.
Pokolenie Z rewolucjonizuje handel, przenosząc swoje zakupy do mediów społecznościowych. Według najnowszego raportu Salesforce Connected Shoppers już 39% z nich kupiło, a 76% odkryło produkty na platformach mediów społecznościowych.
Firma oferująca usługi medyczne przechodzi metamorfozę. Zmiany objęły kilka elementów.