Marcin Szklarski
Marcin Szklarski 2014-01-24 21:14:02

Tymbark jedyną polską marką w Socialbakers.com

Socialbakers.com stworzył międzynarodowy ranking najszybciej odpowiadających marek na Facebooku. Wśród zwycięzców na podium znalazł się tylko jeden polski brand – Tymbark, za którego obecność na Facebooku odpowiada agencja Lemon Sky- o czym donosi w dzisiejszej informacji prasowej Monika Skuza pełniąca w niej funkcję PR & Marketing Manager.
Według raportu socialbakers.com (http://www.socialbakers.com/blog/2082-socially-devoted-q4-in-customer-care-timing-is-everything) w minionym kwartale czas reakcji marki jest szybszy o 12% w stosunku do III kwartału 2013. Brandy zbadane zostały pod względem czasu reakcji i podzielone wg kategorii. Na podium sektora FMCG z czasem reakcji 1godz. 46 min. znalazła się marka Tymbark. W całym raporcie to jedyna polska marka.

Lemon Sky została wybrana przez markę Tymbark do budowania relacji z fanami na profilu https://www.facebook.com/Tymbark w sierpniu 2013 roku. Główne założenie komunikacji marki to wykorzystanie wyjątkowego bohatera – Kapsla Tymbark. Wokół niego tworzony jest content i zaangażowanie fanów, dla których Tymbark to lovebrand.

Agencja Lemon Sky prowadzi działania w social media dla marki Tymbark nie tylko w Polsce, ale również na Litwie oraz Łotwie.

 1 / 1 
arpy ARr
1. arpy ARr 25.11.2014 / 11:53
Pewnie dlatego, że mają dobre soki:)





http://www.arp.waw.pl/odziez/polo.html
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Zaloguj się
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo
 
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.