Socialbakers.com stworzył międzynarodowy ranking najszybciej odpowiadających marek na Facebooku. Wśród zwycięzców na podium znalazł się tylko jeden polski brand – Tymbark, za którego obecność na Facebooku odpowiada agencja Lemon Sky- o czym donosi w dzisiejszej informacji prasowej Monika Skuza pełniąca w niej funkcję PR & Marketing Manager.
Według raportu socialbakers.com (http://www.socialbakers.com/blog/2082-socially-devoted-q4-in-customer-care-timing-is-everything) w minionym kwartale czas reakcji marki jest szybszy o 12% w stosunku do III kwartału 2013. Brandy zbadane zostały pod względem czasu reakcji i podzielone wg kategorii. Na podium sektora FMCG z czasem reakcji 1godz. 46 min. znalazła się marka Tymbark. W całym raporcie to jedyna polska marka.
Lemon Sky została wybrana przez markę Tymbark do budowania relacji z fanami na profilu https://www.facebook.com/Tymbark w sierpniu 2013 roku. Główne założenie komunikacji marki to wykorzystanie wyjątkowego bohatera – Kapsla Tymbark. Wokół niego tworzony jest content i zaangażowanie fanów, dla których Tymbark to lovebrand.
Agencja Lemon Sky prowadzi działania w social media dla marki Tymbark nie tylko w Polsce, ale również na Litwie oraz Łotwie.
http://www.arp.waw.pl/odziez/polo.html