Sandra Waclawczyk
Sandra Waclawczyk 2015-02-25 20:08:56

Blog i skala dotarcia do potencjalnego klienta

Witam serdecznie do jakiegos czasu zastanawiam sie nad zamieszczaniem reklamy na blogu, mam pytanie czy ktos taka praktyke juz stosował a jezeli tak to jaki jest wskaznik odniesienia do strony firmy?

http://www.adengine.pl/outsourcingmarketingu.html

 1 / 1 
Jarosław Dziuk
1. Jarosław Dziuk 03.11.2015 / 17:06
to zależy... jaka tematyka etc od poziomu prowadzenia blogu itd

odpowiedz sobie na jedno pytanie - czy wszedłbyś na taką reklame gdybyś był czytelnikiem takiego bloku? Tak? Dlaczego? Nie? Co trzeba zmienić żebyś wszedł?
Paskudny Joe
2. Paskudny Joe 17.03.2016 / 06:47
Im będzie to bardziej atrakcyjna reklama na bardziej atrakcyjym blogu tym większa skala, przecież to oczywiste. Jeśli zamierzasz na jakieś stronce o kotach z jpgami o rozdzielczości 300x240 walić reklame stworzoną w paincie o komiksach mangi, to raczej różowej przyszłości nie wróżę. Ale jeśli to będzie jakoś zwarte tematycznie, blog będzie dopracowany (wygląd profesjonalny to połowa drogi do sukcesu), a reklama będzie atrakcyjnym banerem z główną informacją przyciągającą zwrok i w ogóle atrakcyjną samą w sobie to pewność powodzenia - 100%
Martyna Chapsburg
3. Martyna Chapsburg 18.03.2016 / 16:45
tak, ale zapłać za domenę, zapłać za baner i pewnie kilka innych rzeczy a w sumie nie będzie się po prostu opłacało tego robić bo korzyści będą nie współmierne do wydanych środków i czasu jaki na to poświęcisz....
Paskudny Joe
4. Paskudny Joe 24.03.2016 / 09:20
Jak masz ochotę płacić za wszystko oddzielnie to nic dziwnego, że nie ma co się spodziewać kokosów z zarobku jak wydatki go przewyższają. Mało to miejsc w których masz np opcje bezpłatne a reszta w pakietach? Żeby zarobić jak najwięcej trzeba też myśleć o tym, żeby wydawać pieniądze rozsądnie tak żeby i nie przepłacać i jednocześnie nie skąpić bo nie na darmo się mówi, że trzeba inwestować w rozwój
Witek Skwar
5. Witek Skwar 16.07.2018 / 08:10
Paskudny Joe dobrze piszesz!
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Zaloguj się
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo
 
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.