Spotify najwyraźniej znalazł nowy sposób na nakłonienie swoich bezpłatnych użytkowników do płatnej subskrypcji: umieszcza teksty piosenek za zaporą płatniczą.
Wnioski Europlu wspiera także analiza firmy Chainalysis, której eksperci szacują, że w 2023 roku łączna wartość aktywów cyfrowych przesłanych na adresy powiązane z działalnością przestępczą wyniosła 24,2 miliarda dolarów. Rok wcześniej było to 39,6 miliarda dolarów, czyli widać wyraźny trend spadkowy.
Od 1 maja, użytkownicy platformy mogą oglądać kanały należące do spółki AMC International Networks.
Sieć społecznościowa Meta's Threads przekroczyła niedawno granicę 150 milionów użytkowników miesięcznie, ale firma nie zwalnia. Aby zwiększyć zaangażowanie, gigant mediów społecznościowych zamierza wprowadzić ograniczony czasowo program premiowy dla Threads.
W tym celu aktualizuje algorytm rankingowy.
To wspólna inicjatywa KD i PKP S.A. Z okazji jubileuszu 15-lecia dolnośląskiego przewoźnika odsłonięto pierwszą w Polsce makietę kolejową wykonaną w całości z klocków Lego.
83% konsumentów potwierdza, że pierwszy kontakt z zakupionym samochodem miał miejsce online – wynika z raportu Google Gearshift, przygotowanego przez firmę Kantar dla Google. Gdzie szukamy ogłoszeń motoryzacyjnych?
W minionym roku zakupy w Internecie zrobiło 72 proc. Polaków, wynika z badania Barometr e-Shopper 2023. Po pandemicznym boomie kolejny rok z rzędu widać więc zmniejszenie udziału nabywców w tym kanale sprzedaży. W 2022 r. zakupy w sieci robiło 77 proc., a jeszcze rok wcześniej – 79 proc.
Za pomocą WP Ads klienci mogą zwiększyć zasięgi swoich kampanii i dotrzeć do ponad 90% użytkowników internetu w Polsce.
Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci, Opiekunów i wszystkich mężczyzn.
Decyzja TikTok nastąpiła zaledwie dwa dni po wszczęciu przez UE dochodzenia w sprawie mechanizmu „zadania i nagrody” w aplikacji TikTok Lite. Europejscy urzędnicy wyrazili obawy związane z projektem, który "może stanowić zagrożenie dla zdrowia psychicznego młodych ludzi".
Nowy produkt na polskich półkach jest wynikiem udanej premiery w Wielkiej Brytanii w ubiegłym roku.
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, jaka część pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych.
Spotify udostępniło użytkownikom z UE nową wersję swojej aplikacji, zawierającą informacje o cenach i podstawowe informacje o witrynie. Wersja nie zawiera łącza do strony internetowej.
Na rynku AI robi się tłoczno, ale Perplexity wydaje się mieć na siebie pomysł.
Wartość kryptowalut rośnie, ich świat przygotowuje się właśnie do ważnej, następującej co kilka lat zmiany, a cyberprzestępcy widzą w tym szansę dla swoich działań.
Globalne wydatki na technologie cyfrowe na koniec bieżącego roku aż 7-krotnie przewyższą tempo wzrostu gospodarczego. Natomiast, biorąc pod uwagę jedynie organizacje z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, w ciągu najbliższych dwóch lat blisko 75 proc. z nich będzie korzystało ze sztucznej inteligencji.
Uruchomienie nowej funkcji w aplikacji mobilnej umożliwi klientom Banku Pocztowego szybszy i wygodniejszy dostęp do swoich środków, zarówno podczas płacenia w sklepach stacjonarnych, jak i dokonywania zakupów online.
Nest Bank, jako pierwszy bank w Polsce, udostępnił w swojej aplikacji mobilnej pilotażową wersję AI asystenta.
Nowości w ofercie Tchibo to odpowiedź na trendy i potrzeby konsumentów. Z myślą o tych, którzy wybierają napoje sezonowe na bazie kaw klasycznych, międzynarodowy zespół Tchibo opracował też receptury, które po raz pierwszy w historii będą dostępne we wszystkich kawiarniach Tchibo na świecie.