Marcin Szklarski
Marcin Szklarski 2014-01-23 20:32:12

11. edycja Szkoły Strategii Marki

Jak informuje w komunikacie prasowym Marek Czarski ( firma doradcza Public Dialog ) - ruszyły zapisy uczestników na 11. edycję Szkoły Strategii Marki- rozbudowanego kursu z zakresu komunikacji marketingowej organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Prowadzącymi zajęcia w SSM są wybitni stratedzy oraz marketerzy mający różnorodne i bogate doświadczenia, dzięki czemu kursanci będą mieli okazję spojrzeć na problematykę kompleksowo. Uczestnicy szkoły podczas zajęć skoncentrują się na zagadnieniu architektury marki, omówią każdy jej element i w formie ćwiczeń zrekonstruują najważniejsze zagadnienia, przenosząc je na swoją codzienną pracę. Dzięki bacznej obserwacji organizatorów i prowadzących, każdorazowo program SSM ulega pewnym modyfikacjom, tak aby na bieżąco koncentrować się na aktualnych trendach, narzędziach i metodach komunikowania.

Oprócz tego w ramach programu, uczestnicy będą rozmawiać nt. roli strategii w biznesie, zajmować się poszczególnymi dziedzinami komunikacji marketingowej, jak również badaniami, mierzeniem efektywności, szukaniem insightów czy tworzeniem briefów. Osoby biorące udział w SSM uzyskają również dostęp do różnorodnych zajęć fakultatywnych, dzięki czemu pogłębią swoją wiedzę w wybranym zakresie.

SSM jest dedykowana pracownikom branży komunikacji marketingowej – agencji reklamowych, domów mediowych, agencji PR, jednostek badawczych, agencji interaktywnych oraz działów marketingu i promocji po stronie klienta, którzy posiadają już doświadczenie zawodowe. Szkoła służy z jednej strony usystematyzowaniu posiadanej wiedzy i umiejętności, a z drugiej – poszerzeniu perspektywy oraz zaprezentowaniu szerokiego spojrzenia na kwestię budowania strategii marek oraz ich komunikacji.

Pierwsze zajęcia planowane są już na 7 marca 2014 r. SSM będzie łącznie składać się z 26 zjazdów zakończonych następnie egzaminem oraz obroną prac dyplomowych w grudniu. 8-godzinne zjazdy zaplanowane są na piątki i soboty.

Więcej informacji na temat SAR, pełnego programu i wykładowców zaangażowanych w SSM można znaleźć pod adresami: http://www.sar.org.pl/ i http://www.ssm.edu.pl/.

Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Zaloguj się
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo
 
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2020 interaktywnie.com. All rights reserved.