Izba Gospodarki Elektronicznej w 2014 roku poszerza działalność szkoleniową i stwarza nowe możliwości networkingu dla swoich członków i branży e-commerce. Nowym projektem jest cyklem seminariów edukacyjnych skierowanych do sklepów online – „e-Commerce Polska business mix”.
W programie przewidziano 8 seminariów zawierających najistotniejsze zagadnienia służące rozwojowi biznesu e-commerce: Customer experience, e-legislacja, e-logistyka i dystrybucja, e-płatności, marketing online w e-commerce, oprogramowanie dla e-commerce, RTB, sprzedaż online.
Każde spotkanie przygotowane będzie przez ekspertów e-Izby specjalizujących się w poszczególnych zagadnieniach. Zajęcia będą miały formę wykładów opartych na case studies przeplatanych pytaniami i rozmową z słuchaczami. To stworzy niepowtarzalną okazję do nawiązania bezpośrednich relacji z prowadzącymi, pozyskania wartościowych kontaktów biznesowych oraz zapoznania się z aktualnymi trendami w e-commerce.
Pierwsze seminarium odbędzie się już 20 lutego. Dotyczyć będzie Customer Experience. Zajęcia rozpocznie blok „Dlaczego, gdzie i jak badać Customer Experience – CX jako element strategii handlu on-line” a poprowadzi go Zbigniew Nowicki z Bluerank/ opiniac.com. Dobrym praktykom pozyskiwania klientów dla sklepu internetowego przyjrzy się Marcin Piwowarczyk z Bold Agency. Natomiast o sposobach projektowania sklepu internetowego, żeby nie przeszkadzać klientom w zakupach opowie Borys Skraba z Bold Agency.
Po przerwie rozpoczną się zajęcia dotyczące umiejętnego łączenia doświadczeń użytkowników offline i online, które poprowadzi Bartek Niwiński z firmy hybris. Seminarium zakończy się szczegółowym omówieniem sposobów retencji i lojalizowania klientów, które omówi Andrzej Hamankiewicz z imerge.
Sponsorem seminarium Customer Experience jest firma Bold Agency, partnerem technologicznym firma Softhis. Wśród patronów medialnych znalazł się serwis Marketing przy kawie, eGospodarka.pl oraz evigo.pl
Zgłoszenia tylko online – formularz znajduje się na stronie seminariów:
http://bm.eventy.ecommercepolska.pl/
Informacje z komunikatu prasowego Magdaleny Micińskiej, Specjalista ds. PR w e-Commerce Polska.
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo zalogować przez Facebooka