henryk szatkowski
henryk szatkowski 2014-01-23 21:39:29

e-Commerce Polska business mix


Izba Gospodarki Elektronicznej w 2014 roku poszerza działalność szkoleniową i stwarza nowe możliwości networkingu dla swoich członków i branży e-commerce. Nowym projektem jest cyklem seminariów edukacyjnych skierowanych do sklepów online – „e-Commerce Polska business mix”.

W programie przewidziano 8 seminariów zawierających najistotniejsze zagadnienia służące rozwojowi biznesu e-commerce: Customer experience, e-legislacja, e-logistyka i dystrybucja, e-płatności, marketing online w e-commerce, oprogramowanie dla e-commerce, RTB, sprzedaż online.

Każde spotkanie przygotowane będzie przez ekspertów e-Izby specjalizujących się w poszczególnych zagadnieniach. Zajęcia będą miały formę wykładów opartych na case studies przeplatanych pytaniami i rozmową z słuchaczami. To stworzy niepowtarzalną okazję do nawiązania bezpośrednich relacji z prowadzącymi, pozyskania wartościowych kontaktów biznesowych oraz zapoznania się z aktualnymi trendami w e-commerce.

Pierwsze seminarium odbędzie się już 20 lutego. Dotyczyć będzie Customer Experience. Zajęcia rozpocznie blok „Dlaczego, gdzie i jak badać Customer Experience – CX jako element strategii handlu on-line” a poprowadzi go Zbigniew Nowicki z Bluerank/ opiniac.com. Dobrym praktykom pozyskiwania klientów dla sklepu internetowego przyjrzy się Marcin Piwowarczyk z Bold Agency. Natomiast o sposobach projektowania sklepu internetowego, żeby nie przeszkadzać klientom w zakupach opowie Borys Skraba z Bold Agency.

Po przerwie rozpoczną się zajęcia dotyczące umiejętnego łączenia doświadczeń użytkowników offline i online, które poprowadzi Bartek Niwiński z firmy hybris. Seminarium zakończy się szczegółowym omówieniem sposobów retencji i lojalizowania klientów, które omówi Andrzej Hamankiewicz z imerge.
Sponsorem seminarium Customer Experience jest firma Bold Agency, partnerem technologicznym firma Softhis. Wśród patronów medialnych znalazł się serwis Marketing przy kawie, eGospodarka.pl oraz evigo.pl

Zgłoszenia tylko online – formularz znajduje się na stronie seminariów:
http://bm.eventy.ecommercepolska.pl/

Informacje z komunikatu prasowego Magdaleny Micińskiej, Specjalista ds. PR w e-Commerce Polska.


Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Zaloguj się
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo
 
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2020 interaktywnie.com. All rights reserved.